Kom babyen på den datoen du trudde?

M

Moderator Linda

Guest
Eller var det nokon andre som tippa riktig dato på førehand? :)
 
Nei den kom 9 dagar etter eg hadde tenkt ;)
 
Kom 2 dager etter hva jeg gjetta.
Men hadde vel også sagt at jeg sikkert måtte gå maks overtid, og dermed få en desemberbaby, og det skjedde ;)
 
Hadde termin 30. november, men jeg var sikker på at hun tidligst kom 5. desember.
Søstra mi drømte at hun kom 28. eller 29. november, og den 29. november bestemte hun seg jaggu for å komme ut :) Jeg var ikke helt forberedt på det kan man jo si, og i tillegg tok det bare 5,5 timer fra første rie til hun var ute... så det var en skikklig overraskelse :p
 
Eg trudde han skulle komma 27. Nov, hadde termin 29. Men blei sett i gang 11. Nov så han kom ein del tidligare enn eg hadde trudd! Men gjorde absolutt ingenting:)
 
Nei, hadde termin 24.desember, tippet selv 4.desember og de kom 17.november:)
 
Nei, hadde tro og håp på at han kom 12 november med termin 18. Han kom 26 november:) ingen som hadde gjettet datoen☺
 
Nope. Han kom 6 dager etter termin, leeeeenge etter at jeg trodde (håpa) at han skulle komme :p
 
Jeg var skråsikker på at han skulle komme før termin (24 NOV) pga jeg er kronisk syk og da var det sjanse for at babyen kom før. Men nei da han likte magehulen så godt at han var der til 6 desember. Kom ut på bursdagen til en kamerat av mannen.
 
Trudde eg kom te å gå max overtid, men hu kom 6 dagar før termin :)
 
Jeg trodde enten 9 eller at jeg kom til å gå over, ble satt i gang dagen før termin og kom samme dagen
 
Jeg trudde 14-15 november. Termin va 21 nov. Og snuppa kom 20 [emoji4]
 
Hadde på følelsen at hun skulle komme i oktober hele veien og ikke november. Kom 3 uker før altså i uke 37 som jeg hadde følt på hele graviditeten. Mannen tippet 24 oktober, men vannet gikk den dagen og baby var ute 25 oktober. I tillegg tippet han fødselsvekt med 10 gr avvik :)
 
Det er litt rart å tenke på at for 2 år siden nå var jeg på føden og trudde fødselen var igang. Men deg var bare murringer. Men siden jeg skulle settes igang dagen etterpå fikk jeg bli der.
 
Back
Topp