x1xTwGirly88
Gift med forumet
ORIGINAL: Rosapute
ORIGINAL: *TwGirly88*
ORIGINAL: Liz =)
er det nettsex du er ute etter?[:D][8D][;)]
hallo, har du glemt deg eller??? dette er BABYVERDEN...[:D] nå skjønner jo ALLE ka vi egentlig driver på med[:o]
Oh nooooo.. we are soooo busted! [:o]
det er ikkje bra altså[:(] jaja sånn er det å være kåt 24 timer i døgnet, eller hva rosapute... det derre vet jo du alt om... hehe, kødda!![:)]
Ja vi lider av kronisk kåthet, det er ikke greit. typene våre blir jo helt utslitt så da må vi hjelpe hverandre litt[:D]
ja det er skikkelig gale altså... TYPENE våre blir utslitt liksom.. trodde det var vi kjærringer so, var sånn eg, meeeen... neida IKKJE vi to[:D] å då må det drastiske metoder til[:D] hehe, jaja vi e no noen SUPERGIRLS!! haha... typen din har ikkje funnet ut noe sant? du holdt jo på å røpe oss du.. til min type mener eg[:D]
Nei han har heldigvis ikke funnet det ut. tørr ikke å tenke på hva han ville sagt om han ahdde funnet det ut altså. Tror ikke tanken på at meg og deg koser hadde falt i smak hos han[:D] Ja huff var ikke langtifra jeg røpte hos til typen din altså, Men han skjønte vel ikke noe håper jeg?[8D]
nei eg tror ikkje det.. men eg tror han hadde likt meg og deg sammen..[:D] neida, han hadde blitt steik forbanna for han tror eg er en engel!!!
må ikkje si det til noen altså...!![:D]
Ja jeg tror det er det værste typen min kunne tenkt seg hvertfall[:D]
Tror han at du er en engel?[8D] Da tror han feil, grrr[;)]
grrrrrrrrr[:D] nei min type e heller ikkje noe serlig fan av lesbesex ( å det er jeg glad for)[:)] hihi!!!