Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår takk takk. Har liksom ikke så mye valg føler jeg med symptomer jeg har/har hattJeg har fått beskjed om at jeg burde, og jeg klarer ikke. Ikke pga undersøkelsen i seg selv, man at de faktisk må inn via rompa og opp i tarmen.
Synes dere er tøffe dere som har fått det til
Ønsker det lykke til Ts
Takk for svar. Har utført gastroskopi 2 ganger uten beroligende , men det er jo fort gjort. Var det for meg iallefall , 3-4 min. Dette tar vel sikkert 20 min . Gruer meg både til tømmingen og selve undersøkelsen . Men men jeg må jo. Er ikke langt unna fra oss så kan gå i grunn om det er forsvarlig.
Forstår takk takk. Har liksom ikke så mye valg føler jeg med symptomer jeg har/har hatt
Huff daMamma gjorde det en gang, og hun klarte knapt å gå etterpå for hun hadde så vondt i magen. Men det er noen år siden nå, og hun klager lett
Da bør man gjerne vurdere narkose dum er du ikke tusen takk. Spent på hva legen finner gittSånn egentlig ikke jeg heller, jeg blør fra tarmen. Men det sitter så langt inne og vet ikke om jeg kan gjennomføre i våkentilstand..
håper dette ordner seg for deg og at du får hjelp, jeg er jo bare veldig dum og jeg vet det.
Sånn egentlig ikke jeg heller, jeg blør fra tarmen. Men det sitter så langt inne og vet ikke om jeg kan gjennomføre i våkentilstand..
håper dette ordner seg for deg og at du får hjelp, jeg er jo bare veldig dum og jeg vet det.
Da bør man gjerne vurdere narkose dum er du ikke tusen takk. Spent på hva legen finner gitt
Kan du ikke få narkose? Jeg vet at man kan få det ved gastroskopi, men kanskje det er noe annet når det er andre veien?
Ble jo undersøkt hos fastlegen får henvisning ja har etterhvert en sykehistorie så er der ganske hyppig .Håper det er noe de kan fikse og ikke noe alvorligVeien til henvisning er også litt lang for meg, tør ikke å dra til fastlegen med dette. For da må han vel ta en titt. Haha var du hos fastlegen først?
Fikk det på gastroskopi men det var ikke lett. Da møtte jeg opp til den timen de satt og hadde spist og nektet de å utføre noe før jeg fikk narkose.
Jeg er ikke like tøff lenger og den veien for å komme dit, fastlegen min tør jeg ikke å la meg sjekke av...
Ble jo undersøkt hos fastlegen får henvisning ja har etterhvert en sykehistorie så er der ganske hyppig .
Ser den ja. Er det å få det sjekket der som er problemet, eller fastleger generelt? For det kan være at du kan få en henvisning om du ber om time til en turnuslege eller noe. Spør når fastlegen din har ferie ^^
Jeg har fått beskjed om at jeg burde, og jeg klarer ikke. Ikke pga undersøkelsen i seg selv, man at de faktisk må inn via rompa og opp i tarmen.
Synes dere er tøffe dere som har fått det til
Ønsker det lykke til Ts