Kolonial.no erfaringer?

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Oppdsget noe nytt! Kolonial.no. er det like genialt som det ser ut? Har dere erfaringer? Tenkte å bestille mat for en uke i morgen så slipper jeg å dra med tassen ned på butikken. Han er ikke noe glad i de setene på vognene :p

Det er helt fantastisk :) vi bestiller hver uke og får da levering hver fredag :) helt genialt, har brukt de i 7mnd nå og har til nå klaget 2 ganger og det var grønnsaker som ikke var helt slik vi ønsket, vi fikk da gavekort og ny gratis vare :)

Det er helt fantastisk :) vi bestiller hver uke og får da levering hver fredag :) helt genialt, har brukt de i 7mnd nå og har til nå klaget 2 ganger og det var grønnsaker som ikke var helt slik vi ønsket, vi fikk da gavekort og ny gratis vare :)

Åh. Kjenner jeg gleder meg til å få mat på døra :) har bestilt nå! Så greit da å ha oversikt over hvor mye penger man bruker før man handler :D vi har ganske strengt budsjett, og når vi går i butikken må vi satse på at vi er innenfor budsjett. Når jeg bestilte nå hadde jeg jo full oversikt! Så herlig!

Koster det noe mere enn når man handler i butikken?

Eneste minuset er frakten her, koster 89 kr å få levert. I tillegg leverer de ikke akkurat her, men 3 km unna på jobb leverer de. Ellers veldig fornøyd med maten vi fikk og sparte mye penger da gubben alltid handler andre ting enn det på lista.

Kunne tenkt meg å prøvd men de har det ikke her:-(. Men blir det til at vi flytter østover vurderer jeg sterkt om jeg skal prøve :-)

Eneste minuset er frakten her, koster 89 kr å få levert. I tillegg leverer de ikke akkurat her, men 3 km unna på jobb leverer de. Ellers veldig fornøyd med maten vi fikk og sparte mye penger da gubben alltid handler andre ting enn det på lista.
Her betalte jeg 49 kr, men da kan de komme når som helst fra fire til halv 10 :)

Jeg kjøper derifra nesten hver uke. Sjåførene er veldig hyggelige, du får stort sett sms 5-15 min før de er der, pluss en automatisk sms en halv time før "leverings-vinduet" ditt. (Så har du glemt det, blir du minnet på det, før de kommer.)

Og så er det jo så lettvint da. Har fått derifra 4-5 ganger nå, og har aldri hatt en eneste feil. :)

Elsker Kolonial!

Vi bruker hentepunkt på en bensinstasjon nærmere der vi bor -helt fantastisk.

Eneste som har virkelig påvirka meg er at nå når jeg står i butikk og finner ikke noe som jeg skal kjøpe da blir jeg frustrert å ikke ha muligheten at slå det opp i en søkefelt :facepalm:

De har ikke sånt her i Nord-Norge.

Gleder meg til det kommer her. :p ser for meg det blir noen år til da.

Vi bruker marked.no det er genialt :)

Kommer alltid til tiden, de har egene kokker som lager middager på natta/morgen, slik at den er fesk når du har bestilt den, de har masse oppskrifter på hjemme siden.
De har stjerner for å indikere hvordan frukt/grønt ligger ann på holdbarhet, altså om den holder eks 1 uke, eller om de anbefaler å spise eks innen 2 dager etc.

Elsker Kolonial!

Vi bruker hentepunkt på en bensinstasjon nærmere der vi bor -helt fantastisk.

Eneste som har virkelig påvirka meg er at nå når jeg står i butikk og finner ikke noe som jeg skal kjøpe da blir jeg frustrert å ikke ha muligheten at slå det opp i en søkefelt :facepalm:

Hehe. Det jobber jo mennesker i butikken du kan spørre da :D

Back
Topp