Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt fantastiskvi bestiller hver uke og får da levering hver fredag
helt genialt, har brukt de i 7mnd nå og har til nå klaget 2 ganger og det var grønnsaker som ikke var helt slik vi ønsket, vi fikk da gavekort og ny gratis vare
![]()
Er jeg fornøyd blir det nok fast her også. Sparer jo masse tid daHelt supertbruker det fast her og
![]()
De har stort sett samme pris som rema 1000Koster det noe mere enn når man handler i butikken?
Her betalte jeg 49 kr, men da kan de komme når som helst fra fire til halv 10Eneste minuset er frakten her, koster 89 kr å få levert. I tillegg leverer de ikke akkurat her, men 3 km unna på jobb leverer de. Ellers veldig fornøyd med maten vi fikk og sparte mye penger da gubben alltid handler andre ting enn det på lista.
Bor 6 mil fra Oslo så derfor dyr frakt. I tillegg få brukere enda.Her betalte jeg 49 kr, men da kan de komme når som helst fra fire til halv 10![]()
Bor 6 mil fra Oslo så derfor dyr frakt. I tillegg få brukere enda.

Elsker Kolonial!
Vi bruker hentepunkt på en bensinstasjon nærmere der vi bor -helt fantastisk.
Eneste som har virkelig påvirka meg er at nå når jeg står i butikk og finner ikke noe som jeg skal kjøpe da blir jeg frustrert å ikke ha muligheten at slå det opp i en søkefelt![]()