Kolikkvuggen m/link

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Oppdaga tilfeldigvis denne vuggen på en nettside. Den henges i taket, og ser bare deilig ut[:)] Noen som har den eller har tenkt å kjøpe en slik?

[link=http://shop.textalk.se/no/article.php?id=6110&art=286006]http://shop.textalk.se/no/article.php?id=6110&art=286006[/link]

Fins mange typer "hengevugger" og hengekøye til baby. Har tenkt på en Miyo Baby Hammock, men er usikker på hvor mye den blir brukt siden ungene mine legges i vogna på dagtid.. Også samsover vi om natten. Så det er lagt på is foreløbig. Det kan jo bare brukes noen få mnd også, så reiser barnet seg opp og da er ikke sånne vugger trygge lengre..

Har ei i familien som har en sånn, jeg synes den er litt liten (men jeg har også glemt hvor små knøtta vår er nyfødte) men hun er storfornøyd :D Selv brukte vi sist og skal bruke nå, sånn indisk babyvugge fra www.laidback.no

Den er litt samme prinsippet jenta vår sov som ett gull i den til hun ble 5-6 mnd da måtte hbun over i seng[;)]

Og jo.. så kan den brukes som hengestol til større barn senere.. hehe..

ORIGINAL: Sicily

Fins mange typer "hengevugger" og hengekøye til baby. Har tenkt på en Miyo Baby Hammock, men er usikker på hvor mye den blir brukt siden ungene mine legges i vogna på dagtid.. Også samsover vi om natten. Så det er lagt på is foreløbig. Det kan jo bare brukes noen få mnd også, så reiser barnet seg opp og da er ikke sånne vugger trygge lengre..

Ja da var det kanskje ikke så vits i å kjøpe for din del nei....
Vi samsover ikke, så jeg syntes den var genial[:)] Bruker også vogna til hviling på dagtid da.....

ORIGINAL: FrkFares

Har ei i familien som har en sånn, jeg synes den er litt liten (men jeg har også glemt hvor små knøtta vår er nyfødte) men hun er storfornøyd :D Selv brukte vi sist og skal bruke nå, sånn indisk babyvugge fra www.laidback.no

Den er litt samme prinsippet jenta vår sov som ett gull i den til hun ble 5-6 mnd da måtte hbun over i seng[;)]

Og jo.. så kan den brukes som hengestol til større barn senere.. hehe..

Den indiske babyvuggen så også deilig ut [:D]

Vi har kjøpt den til vesla i magen, syntes også det så veldig deilig ut... Å siden jenta vår på snart 1,5 år fortsatt sover i sprinkelseng tenkte vi å ha babyen i vuggen til hun er rundt 6 mnd (eller til hun begynner å reise seg) så kan hun overta sprinkelsenga og storesøster kan bytte over til juniorseng:)

Den så kjempefin ut da [:)] 

de selger faktisk akkurat ei slik på babycomfort her i ålesund :)

Er den stødig eller vugger den bare man kommer bort i den?
Noen med erfaring? [:)]

Jeg bare lurer...
Hva skal man med vugge når man har vogn og seng? Mulig jeg er teit igjen..[8D]

ORIGINAL: Febbis

Jeg bare lurer...
Hva skal man med vugge når man har vogn og seng? Mulig jeg er teit igjen..[8D]

Jeg skal ungen i henge-vugga på natta på soverommet.
Skal ikke ha seng før han blir noen måneder (denne vugga kunne brukes fra nyfødt og til babyen begynte å reise seg - rundt 9-10 mnd alder).
Og han skal hvile i vogna på dagtid slik de to andre har gjort [:)]

Bilde av vuggen som vi har på soverommet vårt[:)]
Tenkte også å henge kroker i taket i stua så vi bare kan flytte den med oss ned, å hun kan sove i den på dagtid, hvis hun ikke sover i vognen sin da[:D]

ORIGINAL: Nummer 2 på vei...

Bilde av vuggen som vi har på soverommet vårt[:)]
Tenkte også å henge kroker i taket i stua så vi bare kan flytte den med oss ned, å hun kan sove i den på dagtid, hvis hun ikke sover i vognen sin da[:D]

Den var kjempe fin [:)]

Back
Topp