Kolikkbarn?

*Maiken**

Gift med forumet
Hvordan er dagene/nettene deres? Er de urolige hele dagen? Natten? Kvelden?
Her er hun urolig mellom hvert måltid, men verst om kveldene... Sover nesten ikke på dagtid, og bruker 2 timer etter mat for å sovne på kvelden.
De siste dagene har vi brukt allergi mme og hun har vært litt bedre. Sov nesten hele dagen igår[:)]
Krysser fingrene for at det fortsette slik. Men uansett så må vi bare trøste oss med at det går over[:)]

Fikk virkelig igjen inatt!! Når jeg sto opp med hun eldste klokken 09, hadde enda ikke kjetil og leah lagt seg[8D] Men hun hadde sovet med han i sofaen noen timer...

Er det bare vi som har fått kolikk i huset?

dytter [;)]

har vel fått kolikkbarn vi også. Lite søvn om natten gj.snittlig 2 timer. Men jeg har ammet han mye for det er det som har roet han. I dag var jeg på barsel poliklinikken og fikk beskjed om at han fikk for mye mat (lagt på seg nesten 1 kg på 2,5 uke) og fikk oppskrift på fennikkelte som vi skulle gi han. Det er det samme som de gir barna på nyfødtintensiven. Barnepleieren anbefalte også alternative behandlinger, så i morgen er det kiropraktortime!
Jeg gir han også sukkervann når knipene kommer og det hjelper veldig!

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

har vel fått kolikkbarn vi også. Lite søvn om natten gj.snittlig 2 timer. Men jeg har ammet han mye for det er det som har roet han. I dag var jeg på barsel poliklinikken og fikk beskjed om at han fikk for mye mat (lagt på seg nesten 1 kg på 2,5 uke) og fikk oppskrift på fennikkelte som vi skulle gi han. Det er det samme som de gir barna på nyfødtintensiven. Barnepleieren anbefalte også alternative behandlinger, så i morgen er det kiropraktortime!
Jeg gir han også sukkervann når knipene kommer og det hjelper veldig!

Ja, de kan ofte få mageknip av for mye mat. Og er jo ofte i forbindelse med mat de sluker masse luft og får mageknip. Fennikkelte skal hjelpe bra, og kan jo prøve minifom også....
Sukkervann funker dessverre ikke her[&:] 
Håper det hjelper etter kiropraktoren, har hørt om mange som har blitt helt bra[:D]

Min første fødte fikk kolikk.. han skrek 24 timer i døgnet sov bare av utmattelse og var kun stille når han fikk mat....er et rent helvete.......[8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]

Back
Topp