Kolikkbabyen min

Homogenic

Glad i forumet
Stakkars lille Ada... tror hun har kolikk, mamma er heeelt sikker på det. Griner fra sånn 20:00 og noen ganger helt til 05:00, stopper kun hvis jeg går rundt og bysser henne(kan IKKE sette meg ned!!!). Noen råd?

Noe e brukt å gjør på kolikkbabyer som kom inn på barneavd når e jobba der va å gi de sukkervann og massere de under føttene. Da gikk det ikke lang tid før e (og halve avdelingen) hørte et brak i bleia. Og da roa babyene seg og søv heile natta. Foreldrene lurte skikkelig på ka e ha gitt babyen sia den søv heile natta. Kollikk e bare sinnsyke luftsmerter, så når man får ut lufta så bi alt så mye bedre. Prøv det. Men kan ikke love at det hjelper. For babyer er forskjellige.

ORIGINAL: Sofie.

Noe e brukt å gjør på kolikkbabyer som kom inn på barneavd når e jobba der va å gi de sukkervann og massere de under føttene. Da gikk det ikke lang tid før e (og halve avdelingen) hørte et brak i bleia. Og da roa babyene seg og søv heile natta. Foreldrene lurte skikkelig på ka e ha gitt babyen sia den søv heile natta. Kollikk e bare sinnsyke luftsmerter, så når man får ut lufta så bi alt så mye bedre. Prøv det. Men kan ikke love at det hjelper. For babyer er forskjellige.

Signerer denne. Det er det vi gjør her. Pluss at jeg masserer henne på magen. Tegner en måne, og så en sol.. gjentar dette seks ganger, før jeg "dytter" beina opp mot magen, og gjentar dette seks ganger også. Så masserer jeg under føttene. Da er det ikke lenge før det braker i bleia nei :)

Stol med vibrering har gjort underverker her!!! Og minifom.
Hjelper når han får ligge på magen og høre på rolig musikk, helst klassisk! [&:][&:][&:] [8D]
I dag skal vi til en manuel-terapaut med han ene, håper det hjelper!!!

Back
Topp