kolikk

elisabethl

Andre møte med forumet
hei, dåke som har barn me kolikk, kaver ungen masse? gutten vår på 3 månder har hatt kolikk siden han var født, han kaver veldig masse. før trekte han beina opp mot magen men no spenne han kroppen meir.

begge mine har hatt 3-måneders kollikk. De var ganske desperate, spente seg og trakk bena opp, vridde på hele kroppen... Ikke moro det der, men det går over... var litt enklere med nr 2 for da visste jeg at det ville ta slutt en dag...

følte at  magemassasje hjalp litt... ellers ikke ikke mye hjelp å få... Nestemann har jeg kjøpt inn Gripe-water fra USA til... har hørt det skal hjelpe litt... kan også tenke meg å prøve kiropraktor hvis nestemann også  får kollikk, men da skal jeg begynne tidlig...

han våres har veldig problem å sove, må busse han i søvne på dagen men sove veldig lite tillattte normalt.. så våkne han mellom 4- 5 ganger om natten.. veldig slitsomt

ORIGINAL: elisabethl

han våres har veldig problem å sove, må busse han i søvne på dagen men sove veldig lite tillattte normalt.. så våkne han mellom 4- 5 ganger om natten.. veldig slitsomt

Sånn er det å ha baby. Det hørtes ikke unormalt ut for alderen hans..Vi gikk til kiropraktor med Snuppa. Det ga kjemperesultater. Det er verdt å ta babyen til undersøkelse ho manuell terapaut/kiropraktor hvis de har kolikkplager. Ofte skyldes det låsninger i rygg/nakke eller skjevheter i muskelapparatet. De kan også reagere på ting du spiser hvis du ammer. Det er veldig vanlig.

ja me har gått til kiropraktor en del ganger, han har blitt bedre på nokon ting men han er fortsatt urolig og kave en del..

ORIGINAL: elisabethl

ja me har gått til kiropraktor en del ganger, han har blitt bedre på nokon ting men han er fortsatt urolig og kave en del..

Da kan det jo være noe du spiser som også gir plager? Men det burde ha begynt å gi seg nå som han nærmer seg 3 mnd..

eg prøve å vere veldig obs på kva eg ete, holde meg vekke fra ku produker og..så eg veit kje kva meir eg skal gjer..

Back
Topp