Kolikk...

suprAnirac

Forumet er livet
Amalie har begynt å gråte så sårt etter måltidene... håper ikke det er starten av kolikk... ser tydelig at det er mageknip.
Hun får både minifom, sukkervann og fenikkelte.
skal prøve å avstå fra melkeprodukter i 1 uke nå, får å se om det hjelper.

(her vil det ingen ende ta)[:@]

Er ikke måte på..
Ammer du ofte?

Er masse luftsmerter her i gården.. og i denne varmen så vil ikke lillegullet sove.
Ligger i armskroken min og gliiiiiiser stort mot skjermen her!

ammer hver 2-3 time pga varmen+ brystbetennelsen.

har du prøvd amme te? virker som det hjelper her....[8|]

Du har nok å stri med Carina... synes så synd i deg. Håper det retter seg snart for dere!
Drikker amme-te her også, men har ingen peiling på om det har effekt... jeg tør bare ikke slutte sånn i tilfelle.
Men drikk maks 1-2 kopper pr dag da dette også kan gi magesmerter.

Prøvd å gi Amalie fennikel-te?

ja hu får fenikkel-te. Og jeg drikker amme-te. har også prøvd å ikke drikke amme-te, ingen ting hjelper...

ja hu får fenikkel-te. Og jeg drikker amme-te. har også prøvd å ikke drikke amme-te, ingen ting hjelper...

Hei... huff ikke bra hos dere om dagen nei... Jeg har hørt at amme te kan gi mor og barn mageknipe... har ikke forsøkt det selv så jeg har ikke erfaring på om det stemmer. Ser mange bruker amme te, og noen plages med barn som har magevont... kan det ha en sammenheng???

Gutten min hadde også en tendens til kolikk i begynellsen og sure oppstøt.. Jeg brukte minifom til flasken var ferdig, også ga jeg han ammete oppi melken, alt dette hjalp, nå går alt mye mer bedre... Men vet ikke hva jeg kan gi deg råd som du  nå ammer.. En annen ting er å passe på å få bebsen til å rape etter at du har  diet bebisen ... Sukker vann sies skal hjelpe , men det hjalp ikke hos oss,.. Når tarmen blir mer og mer utviklet går dette luftsmerte greiene over.. En annen ting kan også vare at du må passe på hva du spiser, for det påvirker bebisen ( d vet du sikkert) Vis du har forstoppelse det kan også påvirke bebisen gjennom din melk, og bebisen for også  forstoppelse, det kan også gi smerter hos bebisen...

Back
Topp