Da fikk jeg konstantert at min lille jente på 3,5 uke har kolikk
gråter dagen lang og er urolig hele døgnet ! Andre her som har erfaring og kan fortelle meg hvor lenge det varte for deres del? (Vet det sies 3-4 mnd) men er det mulig å håpe det går over før den tid? Evt merket dere det ble bedre og bedre?
hilsen en megA sliten og oppgitt kolikkbarnsmor
gråter dagen lang og er urolig hele døgnet ! Andre her som har erfaring og kan fortelle meg hvor lenge det varte for deres del? (Vet det sies 3-4 mnd) men er det mulig å håpe det går over før den tid? Evt merket dere det ble bedre og bedre?hilsen en megA sliten og oppgitt kolikkbarnsmor

slitsomt mens det stod på, prøvde alt fra Semperdråper til kiropraktor og hvit støy, det jeg syntes hjalp best var bæring i sjal. Da fikk jeg avlastet armene litt også. Og vær så snill: be om avlastning fra partner, besteforeldre eller andre hvis du har muligheten til det slik at du føler at du ikke har ansvaret hele tiden. Det var en av de tingene som gjorde meg mest sliten psykisk i tillegg til skrikinga. Det er ikke tida for å leke flink pike som fikser alt sjøl! Lykke til
og det går over! Selv om det ikke føles sånn nå. Etter kolikken har jenta mi alltid sovet godt om natta og er aldri våken veldig tidlig. Noen får kolikk, andre står opp kl 5 første 5 leveår. Og da tror jeg at jeg ville valgt kolikk igjen... Så får vi se om jeg angrer på den uttalelsen om en liten stund
Takk for at du delte
synes det hjelper mer og mer! Vår er 9 uker nå. Er utrolig slitsomt når det står på...
Folk kan fortelle meg hva di vil om at det ikke funker eller at det muligens var tilfeldig! Jeg er 100% sikker på at det funket- så anbefales !!