kolikk?

2barnsmamma

Glad i forumet
hvor gamle er de når de får kolikk ca?? de 3-4 siste kveldene har tuppa tydlig hatt mageknip. hun er veldig urolig å finner ikke roen..og når hun endelig sovner så våkner hun ganske fort igjen å skriker mens hun trekker opp beina..så roer hun seg etter et par minutter, sovner av utmattelse før det er på`n igjen...slik holder hun på i 2-3 timer før hun sovner.det kan vel være kolikk fordi om hun ikke skriker uavbrutt i flere timer?

Har hørt at hvis det er på kvelden/natten de har vondt og trekker opp bena, så er det sannsynligvis kolikk... [&:] [8|]  Så det høres jo ut som det.

Men jeg ville nok hørt med helsesøster jeg!

Lykke til! Håper det ikke er det da, men hvis det er så har jeg hørt at både kiropraktor og akupunktur kan hjelpe!

kan det bli værre da?? sånn at hun skriker i flere timer? håper virkelig ikke at det er kolikk!!

Kan dessverre ikke hjelpe... kan ikke noe mer om kolikk. Kanskje et søk på google kan hjelpe? Ellers ville jeg hørt med helsesøster jeg...

Lykke til! Dere finner nok ut av det!

har lest at det er etter 2 uker til 3 månder som er "kolikk" barn.
Minst 3 timer hver dag..vanligvis p åsamme tidspunkt som regnes som kolikk.

william hadde mage smerter, og vi var sikre han hadde kolikk for det varte i 3-4 dager i strekk, 3 timer skriking, der ingenting hjalp..masserte ryggen, gikk med han, la han på magen..ect.

Nå etter 1 uke, gråter han ikke lenger...

og jeg fant ut det var en liten eske jordbær jeg fråtset i meg uten å tenke meg om [&:]

Kristin har kolikk. hun er urolig og skriker stort sett hele natta og store deler av dagen. holder på å bli sprø!!! har prøvd fotsoneterapi og akupunktur men det ser ikke ut til å hjelpe særlig.skal prøve kiropraktor nå. jeg skjønner ikke hva folk snakker om når de sier at denne tia er så koselig, for sånn er det ikke hos oss...trist å si det[:(]

tror frida har kolikk også. det går i ett her. i natt sov jeg ikke et eneste minutt, og idag har jeg til sammen fått sove 2 1/2 time. nytter bare ikke det her. forstår ikke hvordan ting skal gå rundt når mannen må opp tidlig og gå på jobb. han kan ikke trave med henne på armen hele natta han da! og jeg blir helt utslitt av det! 

Back
Topp