Kolikk

Noen som har erfaring med kolikk og ka som hjelper?
Ville dratt til kiropraktor og eller manuellterapaut så fort som muligt;)
Ellers finnes det jo 100 vis av kjerringråd.disse rådene hjalp ikke babyen så mye, men de hjalp meg. Jeg følte jeg hadde noe å " hjelpe til med"
Hold ut , å tenk , det går over. Selv om det er helt forferdelig når det står på

Ikke direkte kolikk, men luftsmerter og mye skriking. Vi bruker Minifom-dråper før hvert måltid. Har fungert litt her.

Det finnes jo SÅ mange tips!!
Her er noe av det jeg prøvde, ingenting funka på min kjære lille baby som gråt i minst 6 timer i strekk hvert døgn i 4mnd.......
Kiropraktor, manuellterapeut, fysioterapeut.
På 'enklere liv' får du kjøpt en gummidings du kan sette på vogngjulene for at det skal vibrere for da kan du trille inne.
Kjøp deg bæresele, ha musikk på ørene og gå inne..
Prøv minifom.
Tenk Over hva du selv spiser - kutt melk i noen uker?
Bad babyen.
Prøv forskjellige bæremåter.
Gå turer (hele døgnet :'D).
Er det noe annet enn magen som kan plage den lille?? Til oss var det både hofter, magen, ryggen og nakken pluss dårlig hørsel og store mandler og falsk mandel...... :(

Du bør ordne deg med avlastning..
Også er faktisk mitt beste tips (siden ingen av de tipsene jeg ga til deg funka til oss) er å stå i det, pust, vær der for den lille.. Vær til stede og gi nærhet - kollikk finnes det ofte ingen løsning på for det kan bare være at tarmene til lille ikke er ferdig utviklet enda.. Det går over, det vet vi.. Men FY FAEN så tøft det er når det står på!!!!!

Også er det utrolig (UTROLIG) viktig at du kun tester ut ett tips om gangen! Hvis ikke vet du ikke hva som faktisk funker..

Masse lykke til, bare vær til stede for din lille <3

Prøv Kiropraktor!!!

Back
Topp