Kolikk

I dag har vi ikke hatt ETT skrik.
Burde kanskje ikke si det, så bankbank
Så fantastisk!
Og nei, sånt må man virkelig ikke si høyt! Det er akkurat som babyene hører hva vi sier, og vil protestere... :p
 
Sniker fra november ;)

Prøvd å laste ned app med hvit støy?? "Lilly sleep" er lagd av foreldre med kolikkbarn mener jeg. Koster noen kr da...

Har ikke kollikbarn men god erfaring for å stilne gråt.... Slipper dere stå under kjøkkenvifta ;)
Ja, har lastet ned en white-noise-app, men synes ikke den fungerer like godt som kjøkkenvifta. Er en stund siden jeg brukte den sist da, hadde egentlig glemt den. Så takk for tips, skal gjøre et nytt forsøk med den i morgen. Kolikken er over for i kveld ser det ut til :)
 
Ja, har lastet ned en white-noise-app, men synes ikke den fungerer like godt som kjøkkenvifta. Er en stund siden jeg brukte den sist da, hadde egentlig glemt den. Så takk for tips, skal gjøre et nytt forsøk med den i morgen. Kolikken er over for i kveld ser det ut til :)

Tenkte bare du kunne være lei av å studere kjøkkenvifta så nøye :p

Får håpe kolikken snart gir seg!!
 
Ja, har lastet ned en white-noise-app, men synes ikke den fungerer like godt som kjøkkenvifta. Er en stund siden jeg brukte den sist da, hadde egentlig glemt den. Så takk for tips, skal gjøre et nytt forsøk med den i morgen. Kolikken er over for i kveld ser det ut til :)
Men når begynner og slutter det hos dere?
Vi har det "heldigvis" på dagtid vi. Så han legger seg mellom 18-20 (helt utslitt)
 
Men når begynner og slutter det hos dere?
Vi har det "heldigvis" på dagtid vi. Så han legger seg mellom 18-20 (helt utslitt)
Det variere faktisk litt. Stort sett er det grining mellom 18 og 21. Ofte holder hun på litt lengre, og noen dager holder hun også på helt fra morgenen.
Heldigvis hyler hun ikke på natta (dog litt urolig).
Heldige dere er som får kvelden for dere selv :)
 
Jeg har merket en ting som er anderledes etter fotsone timen. Han rapet mye lettere og fiser enda mer :p men fremdeles endel skrik. Men har jo bare hatt en behandling. Får håpe det blir bedre etter noen flere :)
 
Back
Topp