Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, huff. Det er så forferdelig slitsomt. Ikke minst for de stakkars små!Jeg biter tenna sammen, ser fremover og krysser fingrene for at det er over fra den ene dagen til den andre når han blir tre mnd om en uke
Jeg bare går og bærer han på underarmen. Har nok fått både senebetennelse og ryggvondt, men hva skal man gjøreJa, huff. Det er så forferdelig slitsomt. Ikke minst for de stakkars små!
Er det noe du synes hjelper?
Her fungerer ofte trilling i vogn eller byssing under kjøkkenvifta, men noen ganger er det faktisk ingenting som hjelper
Ei jeg snakket med fra Polen, sier at der har de sånne små sugerør de putter i rompa på babyen. Og de fungere visstnok helt fantastisk... Aldri hørt om at de har dette her...
Uansett. Nå er hun jo straks 3 mnd, så krysser fingre for at det snart snur!!
Nei, hva kan man gjøre annet enn å håpe at dette snart går over...Jeg bare går og bærer han på underarmen. Har nok fått både senebetennelse og ryggvondt, men hva skal man gjøre
5 mnd?Lille er helt kolikk fri heldigvid, men min første hadde det i 5 mnd. Etter å ha prøv "alt" var det 3 timer med fotsoneterapi som ble reddningen.. føler med dere som har kolikk unger nå.. huff
Minifom har ikke hjulpet her, men probiotika gir vi ogHer føler jeg det hjelper med probiotika og minifom.
Å, men så deilig å se at han har det godtVar til fotsone terapi i dag med min. Vært glad gutt og sove som en Stein skikkelig rolig å fredelig i dag. Ser på han at han har det godt akkurat nå. Hun fant ikke noe plager i tarmene, men i magesekken. Men han er ekstremt dårlig til å rape. Det blir ferre og ferre skrike dager.. Men de er der enda
5 mnd?
Fotsone har vi ikke prøvd på henne. Kanskje verdt et forsøk
Jeg gir dobbelt så mye minifom enn det som står på. Trodde først det ikke funket, men ser forskjell når jeg har stoppet med det. Og jeg må være konsekvent å bruke det før hver amming og helst 10 min før ammingen. Den må stå kaldt og man må huske å gi på natta også.Minifom har ikke hjulpet her, men probiotika gir vi og
Å, men så deilig å se at han har det godt
Hva slags plager i mage mente hun dette kunne være? Og hva mente hun var løsningen?
Jepp. Skriker fremdeles i timesvis. I går skrek hun nesten hele sin våkne tid på dagenHuff. Håper det roer seg fort. Skriker babyen fortsatt timesvis?
Det som funker her er at jeg har et veldig kjedelig kosthold (Savner sjokoladen). Melkefri diett og forsiktig med å spise for mye av en ting, unngår løk, kål, hvitløk osv.
Hjalp litt med kiropraktor da hun hadde låsning, og siste redning homeopat.
Jepp. Skriker fremdeles i timesvis. I går skrek hun nesten hele sin våkne tid på dagen
I dag litt bedre. Så går litt opp ned, men stort sett hver kveld står vi under kjøkkenvifta
Så fantastisk!I dag har vi ikke hatt ETT skrik.
Burde kanskje ikke si det, så bankbank