Kolikk...

Mi gråt flere timer i strekk , i et mønster.. først var det på dag tid men til slutt gikk jeg å bar og sang på natterstid. . Jeg var ei hysterisk mor sa legen og HS. Dro til kiropraktor etter tips fra ei, da hadde det gått nesten 3 mnd md grining. Kiropraktoren kjente på ryggen hennes, trykte på et punkt å dermed var det slutt på skrikingen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min var urolig hele dagen og sov lite, gråt ustoppelig fra 19-22. Typisk er at de spenner seg når de har vondt, min spente seg så at han lå som en planke..

Min hylte mye, lite hjalp. Tror det var en blanding av personlighet, magevondt og småstressa mor :) (førstegangs..) Gikk seg til med tiden, pluss at vi lærte å kjenne han :)

Sent from my iPhone using BV Forum

stivi kroppen/planke under grinetoktene og trakk bena inntil seg og strakk dem ut. grineyoktene kom på ettermiddag/kveld/natt.

Eneste som hjelper litt er bæring og byssing konstant. Babyens mage lager ofte mye lyd, raper og gulper og promper mye+presser mye uten at det har forbindelse med bæsjing.

Var helt forj..... å være hjelpesløs som forelder når babyen hadde d så vondt. Unner ingen det. Starter/debuterer ved 2-4 ukers alder, topper seg ved 6 ukers alder og avtar litt etter litt fra ca. 8 ukers alder og utover.

Oi, høres ut som vår lille er i ferd med å få det da [emoji26]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kom dere til en manuellterapeut eller kiropraktor med en gang.. Få litt avlasting i de verste gråteperiodene.. Vi bar og byssa han veldig mye og fant noen teknikker som fungerte bedre enn andre.. Bl.a la han på magen hans på armene våre , da ble han litt roligere.. Lykke til..

Men vår lille gråter ikke i timesvis (foreløpig i alle fall) så jeg er litt usikker. Bare så fælt når hun har vondt og det er ofte om kvelden/natta det topper seg så det er krevende når vi selv er så trøtte.

Back
Topp