Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det holder seg sånn!Hun her er 3,5 uke ca, og ingen tegn til detheldigvis og bank i bordet
hun skriker generelt utrolig lite, og er stort sett fornøyd utifra hva jeg kan se
![]()
Min er også 3 uker på fredagHu her er 3 uker på fredag.. Sliter litt med luft og magevondt, men lite skriking.. Gjør det jeg vet av tiltak for å hjelpe henne med å få lufta ut.. Så håper ikke det blir mer enn dette.. Krysser iallefall fingene!
Ja håper virkelig detFår håpe det holder seg sånn!![]()
Husker ikke når min første begynte med hylingen, hmm.. Når var det da.. 4 uker tror jeg. Da jeg lå på sykehuset og var dausjuk.
Hun skrek mye, hele tiden, i hvertfall. Ja, kom plutselig detJa håper virkelig det
Huff hadde eldste kolikk? Begynte det bare helt plutselig? Høres ikke ålreit ut for hverken mor eller barn![]()
Hvordan behandles det? Har tenkt litt på låsning siden hun har en favorittside.Blir 3 uker på fredag, merket den siste uka gråting på kveldstid pga mye luft. Men tror hun har litt låsninger (kiss) slik som storebroren sin, så blir vel bedre etter behandling den 7 des.
Vi skal til en manuellterapaut som har lov til å behandle nakke og rygg på spebarn. Var hos henne med storebror da han va sikkelig hardt rammet og gråt 24 timer i døgnet. Lillesøster er ikkje så hardt rammet da hun kun gråter på kvelden, har også favoritt side og krøller seg i banan form når hun ligger. Liker heller ikke pjusk bak i nakken.Hvordan behandles det? Har tenkt litt på låsning siden hun har en favorittside.
Huff så slitsomt. Alt var liksom helt greit og hun var rolig frem til fire uker?:-/Hun skrek mye, hele tiden, i hvertfall. Ja, kom plutselig det![]()
Min er også 3 uker på fredagluft og magevondt her og, men sykler du med bena osv? Det og massering og raping er alt jeg kan om å få ut luft. I verste fall Minifom.
Så lenge hun fikk pupp, såHuff så slitsomt. Alt var liksom helt greit og hun var rolig frem til fire uker?:-/
Bortsett fra 2.døgnet etter fødsel, da hylte hun. Jeg ble alvorlig syk da hun var 3 uker gammel. Hun var med meg på sykehuset første innleggelse (som varte en uke elns) og moroa startet da. Men ikke så lett å huske, jeg var som sagt veldig syk.OkVi skal til en manuellterapaut som har lov til å behandle nakke og rygg på spebarn. Var hos henne med storebror da han va sikkelig hardt rammet og gråt 24 timer i døgnet. Lillesøster er ikkje så hardt rammet da hun kun gråter på kvelden, har også favoritt side og krøller seg i banan form når hun ligger. Liker heller ikke pjusk bak i nakken.
Ja, ammingen er vanskelig sånn sett. Huffamei. Ja, de har vel litt umodne tarmer enda, man må jo ikke ta sorgene på forskudd heller.Bader med godt varmt vann, ikke for varmt selvfølgelig, sykler og masserer! Har kjøpt minifom men avventer.. Drikker fennikkel/ammete..
Tror hun reagerer på en del som jeg spiser.. Så er ikke veldig variert kosthold for tiden.. Knekkebrød med bringebærsyltetøy og vann... Prøvde en dag å ikke tenke på hva jeg spiste.. holdt meg unna de det værstingene som løk og kål osv.. Men ville se... Huttetu... Snakk om dårlig samvittighet og lite søvn den natta.. :-(
Men er vel vanlig at de får vondt i magen ved denne alderen.. Uten at det trenger å ende i kolikk da...
Ja han gråt hele døgnet, sov kun 30 minutt av gangen med rugging og vugging.Okfår håpe det hjelper. Men storebror, gråt han hele døgnet pga det?
Uff så fæltSå lenge hun fikk pupp, såBortsett fra 2.døgnet etter fødsel, da hylte hun. Jeg ble alvorlig syk da hun var 3 uker gammel. Hun var med meg på sykehuset første innleggelse (som varte en uke elns) og moroa startet da. Men ikke så lett å huske, jeg var som sagt veldig syk.
Samboeren min var med meg. Men de andre innleggelsene (4 tilsammen) var jeg alene, uten baby og. Så mistet 1 mnd med babyenUff så fælthadde du hun alene på sykehuset eller fikk du hjelp? Mtp at du var så syk:-/
Men er glad jeg har babytid nå 
Ok. Huff, høres grusomt ut for å si det mildt.Ja han gråt hele døgnet, sov kun 30 minutt av gangen med rugging og vugging.
Uff, da må du nyyte nå<3 må ha vært hardt for dere alleSamboeren min var med meg. Men de andre innleggelsene (4 tilsammen) var jeg alene, uten baby og. Så mistet 1 mnd med babyenMen er glad jeg har babytid nå
![]()