1-2 DPO 
Kjenner jeg blir så usikker på om egget slapp dagen etter positiv EL-test eller to dager etter. Usikker på hvordan jeg skal telle DPO.
Kun hatt press på venstre side, og ingen tydelige EL-smerter. Men tror jeg trygt kan si at jeg er minst 1 DPO nå, og mest sannsynlig 2.
EL-slimet er borte, og det har gått over til en anelse hvitt og tykkere konsistens (sorry TMI). Testene har også vært svake i to dager nå.
Igjen så blir det folk i hus rundt testetider, så jeg får gjøre det beste ut av det.
Krysser alle fingre denne PPen! 

Kjenner jeg blir så usikker på om egget slapp dagen etter positiv EL-test eller to dager etter. Usikker på hvordan jeg skal telle DPO.
Kun hatt press på venstre side, og ingen tydelige EL-smerter. Men tror jeg trygt kan si at jeg er minst 1 DPO nå, og mest sannsynlig 2.
EL-slimet er borte, og det har gått over til en anelse hvitt og tykkere konsistens (sorry TMI). Testene har også vært svake i to dager nå. Igjen så blir det folk i hus rundt testetider, så jeg får gjøre det beste ut av det.
Krysser alle fingre denne PPen! 

Håper selvfølgelig på det, men er og veldig takknemlig for hun vi har fått, også. 

Samtidig så trenger det ikke bety noen ting.
Takk
Hadde dog litt kribling i ene brystvorten i går. Kan ikke huske å ha kjent på det i lutealfasen før. Jæjæ.. er bare å puste med magen og prøve å ikke overtenke - yeah right.
elsker et godt testekjør haha, spesielt når det ender i positiv test, krysser fingre og tær for det! Mine streker som har blitt værende etter at den har tørket har alltid vært ekte streker, de som var skygge forsvant da den var tørr. Ikke så lett å teste med besøk i hus nei, håper du får til en god en i morgen tidlig
Åh, ikke sant.