Kolibri

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Hvordan har du det i dag? [8|]

bedre[:)]
tror min kjære har skjønt at han må være sammen med meg om alt sammen. Da jeg sto opp i dag var huset ryddet, og han sov ikke på dagen i dag fordi vi hadde besøk. I dag ser jeg at han prøver å gjøre det bra igjen.
Han nevnte en setning om et tema som er vanskelig i familien vår og han nevnte det som en aksepterende situasjon noe som oppløfter livet mitt en god del[;)]
Vi har hatt besøk av bestisen min i dag og det hjelper alltid[;)]

Men kjenner at jeg ikke er helt stabil om dagen, humøret svinger og det skal lite til før jeg er stresset og oppfører meg som en hønemor for å klare å holde på kontrollen. Tror ikke det er lett å være samboeren min heller[8|]

Takk for at du spør snups!

Åh, så bra at det virker som han har skjønt tegninga. La oss håpe det varer også [:)]
Det hjelper alltid med besøk av gode veninner, det er som medisin for sjelen altså!!

Nå kan du bare telle dager til en liten ferie også, så får vi håpe dagene frem til det blir like bra som i dag [:D]

Hei G.
Har vært på en ukes ferie, så har fått lest innleggene dine nå[&:]

Tussa har skrevet så mye fint og fornuftig i "kjellern" tråden,
hun har skrevet alt jeg tenkte på og mye mere.
Jeg håper du ikke nøler å ta kontakt med meg, om det skulle være noe.
Husk at jeg har vært der du er og det er så viktig at du benytter deg av all hjelp du kan få,
ikke bare den N gir deg. Du må lesse over ansvar som vasking, rydding osv på andre, er helt sikkert noen som kan komme hjem til dere å rydde/vaske en dag. Det viktigste er at du kommer tilbake i modus, og føler deg bra igjen.
Det er ikke gjort i en fei heller, for det virker som mange bruker en stund på å komme seg til hektene igjen. Men hold ut, det er lys i tunnelen og med hjelp går det fortere. Tenker masse på dere og om du skulle trenge hjelp en dag når N er tilbake i jobb, så si ifra[:)] Fra August har jeg begge i bhg, og lite jobbing-så har mange muligheter til å hjelpe deg.

klem

Back
Topp