Kolerabistappe og amming

FRK John Deere

Forumet er livet
Sønnen vår på 7mnd får bare kveldsgrøt og fruktpure (skal smake litt potet i morgen) og resten bare mm..

Noen med erfaring med disse pose-kolerabistappene og amming når de er så gammle?

Kolera? Og pest? Unnskyld, jeg måtte bare. Hihi!

Jeg ville ha spist litt, men tatt litt mindre enn vanlig - sånn i tilfelle.. [:)]

Kolera ville jeg ikke spist [8D] Men kålrabistappe drimot tenker jeg faktisk ikke over engang, spiser så mye jeg vil. Merker ingenting på lillemann. Men om du ikke har prøvd det før, så kan du jo først prøve med bare litt, så ser du det ann[:)]

ORIGINAL: FRK John Deere

Sønnen vår på 7mnd får bare kveldsgrøt og fruktpure (skal smake litt potet i morgen) og resten bare mm..

Noen med erfaring med disse pose-kolerabistappene og amming når de er så gammle?

jeg (full)ammer nesten forsatt -og tar ikke lenger hensyn til noe som helst..Han var kolikk barn jah[:o][&o] Men det ble nesten automatisk bedre etter fylte 3 måneder (tror jeg).. Skal faktisk spise det imorgen ;) og pinnekjøtt

Kålrabi er ikke neimat iforhold il luft etc.. ikke sist jeg sjekka iallefall... heter KÅLrabi, men er jo ingen kål [:D]

haha nei kålrabistappe fra pose har jeg ikke erfaring med.
Men jeg ammet første julen og da var babyen kun 1 mnd gammel. Jeg spiste bittelitt og han reagerte ikke. Men jeg ville ikke spist noe særlig mye av det i tilfelle, kjipt å få skriking på julaften.

Jeg spiste det med eldstemann og spiste masse. Merket ingenting på han. Så gjør nok det samme i dag også..

Back
Topp