Koldtbord...

Vi hadde: reker(egenpellede), laks,egg, karbonader, kyllinglår, roaustbiff, div skinkepålegg, rekesalat, potetsalat, waldorfsalat. Pluss litt grønt. Vi var ca 20 personer. Hadde mat til sikkert 40. Vi skrelte 8 kilo reker. Laget karbonader av1,6 kilo kjøtt. Halv side med laks. To pakker ferdig stekt kyllinglår.

Håper det hjalp litt.

Tusen takk for veldig godt svar!! Er sååå vanskelig å vite hvor mye man skal ha av alt og hvor mye folk spiser...[8D] Men dere skrellet 8 kilo reker... det kommer ikke til å skje her, må enten kjøpe ferdig rensede eller så må jeg droppe det[&:] 

Vet mange også bruker spekemat og eggerøre, kokt ørret (hel) og diverse... Vi skal også ha det i dåpen, men vi kommer til å bestille, orker ikke lage selv[8D] Noen har jo også poteter, grønnsaker og saus, hvis noen ønsker hel middag, men tror ikke vi kommer til å kjøre på med det, er jo «bare» en dåp.

Jepp samboer gjorde det. Og det verste var at jeg ikke kunne spise de. Eneste den lille dukka mi reagerer på er reker.

Det tok ca 1,5 time så var han ferdig. Synes det er best med de man skremmer selv. Men som du sier så kan du droppe det, eller kjøpe ferdig skrelt. Det var foresten maaaasse reker igjen. Hadde sikkert ikke trengt å skrelt mer enn 4-5 kilo. Og det er da gjort på va en time....

Lykke til.

vi å skal bestille koldt bord for det orker jeg ikke å lage engang til,mye jobb å lage selv og vet ikke om det blir så mye billigere å lage selv.
men når vi laget til konfimajon til broren min hadde vi ;
spekemat,eggerøre,stek med tilbehør,halveegg,reker div salater,ørret, og masse mere husker ikke alt

Back
Topp