koldtbord

piven

Forelsket i forumet
Jeg vet det har vært mye om dåp osv her, men må spørre likevel, jeg. Hva hadde dere som hadde koldtbord? Holder det med karbonader, salat, roastbeef, spekeskinke, røkelaks og kyllingklubber? (og sef tilbehør)

er så redd for at folk blir misfornøyd, men er jo bare nørmeste familie som kommer, da. [:D]

Og, btw, hvor lenge varer seremonien i kirken?

kirken varer i underkant av en time.

Det hørtes ut som et bra koldtbord, husk eggerøre! :D Vi hadde stekt ris, sild, reker, og kokte egg i tillegg :D og en stor skål med hjemmelaget rekesalat, med masse majones og egg :p

takker.[;)] Hvor mye beregner man egentlig av hvert slag? Kjipt å gå tom, men nesten like kjipt å sitte igjen med kilovis av mat... [:D]

seremonien i kirka varer ca 1 time. vi serverte karbonader, kylling, kabaret, kokt laks, røkt laks,spekemat, potetsalat, waldorfsalat, roastbiff, eggerøre,salat med tilbehør:)!

vi hadde ca 50 karbonader, 1/2 røkt laks, 4 pakker spekemat, en enorm gryte stekt ris, 3 kg kylling lår (som vi delte i 2), pluss reker, en fiskepudding :p, eggerøre av 15 egg, ca 15 kokte egg(delt i 2, med pynt på), en skål sild, en stor bolle salat, en bolle potetsalat, 8 brød, en stooor skål "rekesalat", og vi spiste ikke engang en tredjedel.. vi var ca 25 stk, og vi spiste i 1 1/2 time[8D]

sjekk ut matprat.no, der  er det gode tips til memgdeberegning[:D]

Sniker litt jeg:)
Varte ca 1 time her:)

jeg lagde koldtbord selv til 25:
*Karbonader m/løk(regner 1 pr stk men hadde noen ekstra)Løk masse[8D]
* Eggerøre (er vel 1,5egg man regner pr pers)husker ikke helt..
* Laks og spekeskinke til eggerøra (1 pr pers)
*Skinkestek (1,5 skive pr pers)
*Roastbeef (2,5 skive pr pers)
*Kabaret (lagde en stor avlang form)
*Dampet laks (1 bit pr pers)
*Waldorfsalat ( 1 stor bolle)
*Potetsalat ( 1 stor bolle)
*Grønnsalat( 1 stor bolle)
* Tapasboller (ca 50-60 stk)

* Så var det jo div tilbehør/pynt innafor der igjen da[;)]

Det er ca mengder vi regner på jobben (er kokk:)

Back
Topp