Fordi smør er godt heheheJeg vet ikke. Alle steder jeg har fått noe sånt å spise så har det vært påsmurt, så kanskje jeg tenker på noe annet? Og det er alltid smør på, noe jeg ikke skjønner...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi smør er godt heheheJeg vet ikke. Alle steder jeg har fått noe sånt å spise så har det vært påsmurt, så kanskje jeg tenker på noe annet? Og det er alltid smør på, noe jeg ikke skjønner...
Ikke for alle. Ikke noe vits i å le når det får andre til å spy...Fordi smør er godt hehehe
Sønnen min liker heller ikke smør.. Jeg hater majonesIkke for alle. Ikke noe vits i å le når det får andre til å spy...
Da tror jeg til og med jeg hadde funnet noe godt i dine selskapMajones, remulade, dressing (dvs, jeg har funnet en dressing jeg liker. Den er ikke i "majones og den typen ting" kategorien, det er denne) er slikt jeg ikke spiser
Snitter er ofte er lite mareritt. Men koldtbord, som buffet, det er godt.
Og vi har selvsagt dressing og majones og remulade til de som vil ha, men ikke blandet i. I salaten, det står ved siden av, etc. Løk til karbonader ligger bare på ene siden så det er helt mulig å forsyne seg med karbonade eller roastbiff uten løksmak, etc.
Jeg er sær på mat, og tilrettelegger for valgfrihet, i tillegg til allergier og vegansk livsstil, småbarn og hva det måtte være. Pr nå har vi somregel det minste barnet (førskolejenta mi er yngste barnebarn på begge sider. Vi har både eldste og yngste barnebarn på begge sider, inntil videre. Men innen vi skal konfirmere eldste, som ikke er før i 2023 tror jeg det blir, han går 7. Klasse nå så det er to år til, våren 2023 om verden da er normal, ja da har jeg minst en tanteunge ekstra, den er ventet i 2021, så det er jo mulig å å få enda flere til 23
Jeg gleder meg og slike tråder får meg til å få lyst til å begynne å planlegge. Det er bare litt lenge til
Det hadde du.Da tror jeg til og med jeg hadde funnet noe godt i dine selskap![]()
Du er en av få som har det synet føles det som. F eks i bryllupsfesten til søstera mi var det tapas... eneste jeg fant som jeg likte var stekte poteter.. og det å sitte en hel bryllupsfest å bare skulle spise stekte poteter er litt trist. I tillegg satte de meg med ryggen mot de, og jeg med min nakke kan ikke akkurat snu hodet for å følge med på talene osv. (hestesko med folk på begge sider)Det hadde du.
(for er fokus for meg er at alle skal finne noe de liker. Nettopp fordi jeg selv ikke alltid liker. Så var du invitert hadde det å ha noe som falt i smak vært viktig for meg)
Du er en av få som har det synet føles det som. F eks i bryllupsfesten til søstera mi var det tapas... eneste jeg fant som jeg likte var stekte poteter.. og det å sitte en hel bryllupsfest å bare skulle spise stekte poteter er litt trist. I tillegg satte de meg med ryggen mot de, og jeg med min nakke kan ikke akkurat snu hodet for å følge med på talene osv. (hestesko med folk på begge sider)
Det er slik jeg er vant til koldtbord, slik sara beskriverDa tror jeg til og med jeg hadde funnet noe godt i dine selskap![]()
Set er jo vanlig at koldtbord er sånnDa tror jeg til og med jeg hadde funnet noe godt i dine selskap![]()
Smart liten fyrTakk for svar alle sammen
Kengubarnet har bestemt at det blir koldtbord selv , for da får alle noe de liker forhåpentligvis