Koldtbord

Je@nette

Glad i forumet
Har begynt å handle inn til dåpen på søndag. Skal ha koldtbord. Blir nok mye å gjøre, men gleder meg til å gjøre istand

Ja det er gøy å lage istand til dåp. Vi skal ha dåp 29/4. Svigermor lager koldtbord for oss og mamma lager kakene. Deilig med hjelp.
Ønsker dere lykke til på søndag.

Mmmmm, koldtbord er kjempe godt.. Og så er det smart fordi da finner alle noe de liker å spise.. Lykke til!![:)]

Takk [:)]. Har litt hjelp til kakene jeg da. Har ei venninne som baker. Hun skal bake dåpskake med bilde og gråtass sjokoladekake. Har også satt bort til baking ostekake, kransekake og mandelkake [:)]  

her blir det også koldtbord[;)] svigermor skal lage noe, jeg lager noe, og mamma lager noe. også blir det kake og dessert bord etterpå. namnam.

vi skal ha dåp 15/4 og det blir nok et koldtbord her også[;)]

Jeg skal ha karbonader med løk, reker, egg på salateng med krepsehaler, kyllinglår, laks, spekemat, roastbeef, steik, potetsalat, salat, eggerøre.
Til dessert skal jeg ha iskake, fruktcoctail og vaniljesaus.
Kaker: dåpskake, gråtass sjokoladekake, ostekake, mandelkake, kransekake, gulrotkake og youghurtkake også skal jeg skjære opp forskjellige meloner, ananas, mango og druer og ha det på et fat. 

Blir greit dette eller? 

ORIGINAL: Je@nette

Jeg skal ha karbonader med løk, reker, egg på salateng med krepsehaler, kyllinglår, laks, spekemat, roastbeef, steik, potetsalat, salat, eggerøre.
Kaker: dåpskake, gråtass sjokoladekake, ostekake, mandelkake, kransekake, gulrotkake og youghurtkake også skal jeg skjære opp forskjellige meloner, ananas, mango og druer og ha det på et fat. 

Blir greit dette eller? 

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm, siklet renne[:D]

ORIGINAL: Je@nette

Blir greit dette eller? 

Høres utrolig godt ut

Vi skal ha dåp 15/4, og her blir det også koldtbord.

Jeg får vel plenty hjelp fra svigermor, så lager jeg en del selv, og så må jeg være flink til å delegere oppgaver!

Back
Topp