Kokt vann på termos

rosaskumpute

Elsker forumet
Hvor lenge holder det seg varmt? De tar strømmen nå kl. 23 og varer til 06 i morgentidlig, da de holder på å jobber med noe borti gata her.

Lillegutt får jo mme, og han spiser 1, kanskje 2 ganger i løpet av natta. Vannbad synes jeg det tar så lang tid, ihvertfall når man har en som er utålmodig når han skal ha mat :p

Noen som vet? :D

❤Johannes Emìl 25.04.13❤

Hvis du har en god termos så holder varmen seg fint de timene :) Men alt avhenger da av termosen.

Jeg pleier å koke vann når jeg legger meg og ha det på termos på natta. Jeg har bare ikke så mye kaldt kokt vann på flaska, så da tar jeg bare det kokte vannet oppi flaske til rette temp( heller bare litt ut i lokket til termosen hvis det blir for kaldt eller for varmt) så det holder seg varmt ganske lenge, bare ikke kokvarmt..

God og god termos. Vet nå ikke jeg :p kom på dette i dag, og kjøpte bare en på Biltema :p Hvis den ikke duger, så må det bli vannbad :p

❤Johannes Emìl 25.04.13❤

Vi har fra Biltema også, og vannet er alltid lunkent dagen derpå hvis jeg har hatt den med på tur på dagtid dagen før. Så tror det vil gå bra, eventuelt får du ta et kjapt vannbad hvis det ikke er helt varmt nok. :)

Såpass. Da tror jeg det skal gå bra i natt, ja :D Tenkte først da jeg hørte de skulle ta strømmen ; "kan da vel ikke ta strømmen til de som har småbarn og spiser fra flaske og trenger strøm vel?!"

Der har dere meg ;p

❤Johannes Emìl 25.04.13❤

Jeg har kanne fra clas ohlson, og etter 20 timer brant jeg fortsatt fingrene da jeg helte ut vannet:eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det høres bra ut

❤Johannes Emìl 25.04.13❤
Ja, veldig fornøyd med det asså.. men fikk jo litt sjokk da :p

Det kan jeg tenke meg :p

Man trenger visst ikke å kjøpe de dyreste for at det skal funke :D

❤Johannes Emìl 25.04.13❤
Nei absolutt ikke.. tror jeg betalte 49 kr for den eller noe jeg :D

Nei absolutt ikke.. tror jeg betalte 49 kr for den eller noe jeg :D

Oh. Betalte 99,- for den på Biltema :p Får se i natt om den holder mål, hvis ikke drar jeg på Clas i morgen.

Tror ikke det er bare denne natta de skal ta strømmen, så kjekt med en god termos når puppene er tomme :D

❤Johannes Emìl 25.04.13❤

Hvordan gikk det? :)

Back
Topp