Koko??

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
er det bare jeg?

Altså, livet her hjemme er som en middels dårlig Hollywood klisje film. Jeg er høyt og lavt hele dagen, hormonell til TUSEN, griner og kjefter om en annen. Fullstendig stereotypien av et hollywoodsk gravidzilla.

Var sånn sist også. Fryktelig slitsomt!

Er mye surere enn vanlig.. Vil ikke bli tatt på og tålmodighet lik null. Kan forstå det er utrolig slitsomt, satse på det går bedre etter uke 12 :)

Jeg føler meg veldig koko for tiden! Og det er mine kjære samboer det går ut over i aller høyeste grad! Jeg blir sint over små ting, er vist kjempe frekk i kjeften, kan bråt begynne å gråte! Og jeg har ved iallfall to tilfeller sagt at nå flytter jeg hjem midt i en krangl!! Så du er ikke alene!! Egentlig veldig skremmende å tenke på synes jeg at jeg kan bli så koko!!

Jeg har heldigvis ikke blitt helt koko enda :p faktisk har jeg vært litt gladere og blidere de siste ukene, men det snur fort om noen tøyer strikken for langt!

Haha tålmodigheten min er trøst ned i gjørma.. Har lyst til å frese til enkelte som søren ikke kan forstå enkle ting! Haha :p
Min kjære har fått noen sinneutbrudd mot deg han å.. Men jammen fortjener ham dem ikke :o
Blandt annet så gråt jeg å kjefta om en annen her på fredag for jeg var så sulten men hadde ikle lyst på noen vi hadde :p

Back
Topp