koking av vann

emmysmom

Gift med forumet
Vet dette har blitt tatt opp før og at mange koker og mange gjør det ikke.

Jeg har gitt henne ukokt vann noen ganger den siste uken, i grøten, som drikke vann el i velling. Men det er bare hvis det har hastet med maten.. ellers liker jeg å koke opp og la det stå i kjøleskapet.

Men, når er det de sier man kan slutte. Er det v 6 mnd alder?

hvorfor skal man alltid få forskjellge beskjeder[8|]

jeg er litt på den at de trenger bakteriene, har tenkt det samme m Emily som veldig sjeldent er syk!

koker om kun om vi er et sted de ikke har micro til og varme vannet i... [:D] Hun har jo fått ukokt vann å drikke lenge..

Var på helsestasjon i går. Da spurte noen om det og hun dobbelsjekket. Fra de er 5-6 mnd så kan de drikke vann fra springen, så nå skal jeg slutte å koke [:)]

Jeg syns liksom det er litt skummelt å ikke koke, jeg. Og det irriterer meg at jeg tenker slik, for han bør bli vant med bakteriene.

Tenker på for noen år siden da kjempemange ble syke av drikkevannet her i Bergen.

Men jeg skal skjerpe meg nå snart, og slutte med det. Er ikke så mye vann de får i seg heller.

Han får alltid kokt vann i grøten. Og de gangene han har fått mme.
Vann til og drikke får han av springen. (ukokt)
Vasker flaskene i vaskemaskinen og koker tuttene [;)]

hadde vi vært tilknyttet vannverk så hadde vi sluttet å koke vannet.
Men vi har borrevann, så vi skal analysere det først...sjekke kvaliteten.

Eneste jeg koker er varmt vann til å ha på termos så jeg har det når jeg skal lage melk til Oliver. Så tar jeg kaldt varm fra springen

Så koker jeg flaske tutene, det går så kjapt og greit

Bruker kaldt fra springen til drikke. HS sa vi ikke trengte koke vannet lenger, de putter jo alt mulig i munnen nå allikevel. Til grøten halvblander jeg kaldt fra springen og nykokt for å få passe temperatur.

Han får alltid kokt vann i grøten. Og de gangene han har fått mme. Har sånn tvannkoker så syntes det er greit å gjør det sånn....
Vann til og drikke får han av springen. (ukokt)

Back
Topp