koking av smokker

plutt

Elsker forumet
VIP
Hvor ofte koker dere dem,, prøver på annen hver uke.. er han syk blir det en ekstra gang når han er syk og når han begynner å bli bedre...

Eller er det ikke nødvendig montro når han er syk tenker jeg??

koker dem litt lite jeg da men han har en i to dager og har ganske mange etterhvert.. så da får jeg bli flinkere kansje..

Hiver dem rett i oppvaskeaskinen jeg. Sluttet å koke de for lenge siden.

ORIGINAL: Cassy

hehe ja enten oppvaskmaskinen eller bare i kokt vann fra vannkokeren. Kommer an på om jeg husker å hive dem inni maskinen før jeg setter den på[8D]
ORIGINAL: Triiny

Hiver dem rett i oppvaskeaskinen jeg. Sluttet å koke de for lenge siden.

Ja det var det da. Har litt lett for å ligge å slenge de smokkene[8D]

Her brukes ikke tuttiene mer enn 1 døgn av gangen, så kokes de. Men nå har vi så mange, at vi ikke koker mer enn ca 1 gang i uka. Da koker jeg de i ca 5 min, men noen ganger har det blitt opp til 1 time[:)] (Glemter de vekk hele tiden)

Må innrømme at her er vi elendig på koking[8D]
Blir vel toppen en gang annen hver mnd her, men har no litt godt av litt baskelusker[8D]

godt å høre,, ikke minst at det kom fra ei jeg vet litt mere hvem er he he ikke vondt ment altså he he
... Er førte gang elias er syk av smittsom karakter å det kommer nok ikke fra smokken he he
ORIGINAL: oblix

Blir vel toppen en gang annen hver mnd her, men har no litt godt av litt baskelusker[8D]

Her også.. Men de er nesten aldri syke [:D]

Jeg koker dem inni mellom! har ingen faste rutiner på det! men jeg koker flaskene også enda jeg! [;)]

ORIGINAL: Silje_85

Her også.. Men de er nesten aldri syke [:D]

her har han ikke vært skikkelig syk enda[;)] bare litt småforkjølet og omgangsyke. Spydde 3 ganger og ferdig med det, så baskelusker er sundt!![:D]

ORIGINAL: **Lykke**

Jeg koker dem inni mellom! har ingen faste rutiner på det! men jeg koker flaskene også enda jeg! [;)]

Samme her!! [:)]

Back
Topp