Koking av flasker...?

Freia81

Blir kjent med forumet
Når jeg skal koke flasker og pumpeutstyr skal det ligge lenge i det kokende vannet? Noen som vet? [8|]

Har hørt alt fra 1-10 min, jeg velger midten og har kokt de i 5 min.[:)]

ORIGINAL: SBML

Har hørt alt fra 1-10 min, jeg velger midten og har kokt de i 5 min.[:)]

Samme her.

Koker de i 10 minutter

Funker det ikke bare å kjøre de i oppvaskmaskina da?

ORIGINAL: jealie25

nei!! blir ikkje så varmt der og då kan det ligge bakterier igjen. farlig for småen!!

Uff da, da er jeg en dårlig mor...har bare hatt de i oppvaskmaskina jeg...men da skal jeg hvertfall slutte med det, og koke de i kjele istedet...ups! [&:]

... og ikke minst kan du selv få bakterier inn i puppene og få brystbetennelse! *hysterisk redd for å få det igjen*

ORIGINAL: frøken my

nei!! blir ikkje så varmt der og då kan det ligge bakterier igjen. farlig for småen!!

jeg vasker de bare i oppvaskmaskinen, og gjorde det til Madeleine og Adrian oxo. På vår maskin har vi et slags program som steemer og da blir de rene [;)]

Jeg er glad jeg slipper å koke puppen min... [8D] altså at jeg slipper det styret med flasker... [;)] jeg er litt sliten og varm, så da kommer sånne rare ting ut!! [8D]

Uff da, da er jeg en dårlig mor...har bare hatt de i oppvaskmaskina jeg...men da skal jeg hvertfall slutte med det, og koke de i kjele istedet...ups! [&:]

Nei du er absolutt ingen dårlig mor[;)] Dette har vi snakket om på sykehuset. Du kan fint kjøre de i maskinen. De må få i seg litt bakterier de også. Flaskene trenger heller ikke ligge mer en 1 min og koke. Og man trenger ikke koke flaskene for hver gang

ORIGINAL: Kanarijenta

Nei du er absolutt ingen dårlig mor[;)] Dette har vi snakket om på sykehuset. Du kan fint kjøre de i maskinen. De må få i seg litt bakterier de også. Flaskene trenger heller ikke ligge mer en 1 min og koke. Og man trenger ikke koke flaskene for hver gang

Så go' du er [:)] var en lettelse å høre....

er det ikke ca 5 min de sier..

Back
Topp