koking av flasker

..123..

Betatt av forumet
Har hørt så mye forskjellig, så lurer litt på hvor lenge dere (som gjorde dette) kokte flaskene? 

Vi vasket flaskene for hånd i varmt zalovann og brukte sterilisator i mikroen til hun var ca 6 mndr. :)

gutt09jente11 skrev:
Vi vasket flaskene for hånd i varmt zalovann og brukte sterilisator i mikroen til hun var ca 6 mndr. :)

vi gjør det samme med mini her.

med første,så kokte vi,men husker ikke hvor lenge.

anbefaler sterkt microsterilisator fra avent. koster 279kr (ca)

Jeg var veldig flink med nr en men da hadde jeg ikke oppvaskmaskin men med nr 2 gikk alt inn der :) 

Vi vasker flaskene med zalovann og koker dem etterpå. Har gjort det hele tiden:) Det blir sikkert rent nok i oppvaskemaskinen, men jeg synes det hadde vært mer styr det nesten, enn å bare koke alt på en gang og være ferdig med det for noen dager:)

vasker i oppvaskemaskinen, koker etterpå

*2 prinsesser & en spire* skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:
anbefaler sterkt microsterilisator fra avent. koster 279kr (ca)

Samme her!!!

har tenkt på en slik ja. Hvordan er det med den fra avent, er det bare aventflasker som går i den? Her bruker vi medela flasker, og har ikke sett at det var noen egen sterilisator for dem.. 

Jeg vasket flaskene for hånd og kokte de til hun var 4-5 mnd.Da begynte jeg å vaske de i vaskemaskinen, men smokkene vasket jeg for hånd og kokte en stund til. Jeg hadde en sterilator som jeg ikke brukte så mye siden flaskene vi brukte var for store, men brukte den til smokkene,tutten og div bite leker :)

Vaska og kokte til å starte med, nå bare vasker jeg med varmt vann og zalo, koker en sjelden gang bare for å gjøre det.

gutt09jente11 skrev:

Her og !  mikrosterilisatoren var gullverdt !! :)  beste kjøpet ! 

Back
Topp