Koking av flasker og smukker

Kommer til og gjøre det ja, spyler godt ut av dem først, og bruker en mild oppvasksåpe og rengjør, så skyller godt igjen før de kokes:)

Jeg har kokt alt, men ikke vasket med såpe på forhånd :)

Har kokt alle flasker og smukker i 5 minutter. Etter bruk kommer jeg til å vaske de godt i såpevann før de dampes i sterilisator.

Sterilisator? Hva er det? Må jeg ha det? Har tenkt å amme

Jeg har kokt smokker i kjele i fem minutter. Har ikke kokt eller vasket brystpumpe eller flasker, da jeg rett og slett ikke vet om jeg får bruk for dem :)

Brukte alltid Dr brown's sin mikrosterilisator, og den er nå ødelagt så tror jeg prøver Avent sin. De er helt like! Veldig praktiske og enkle. Vasker flaskene med såpevann, skiller godt og legger dem i sterilisatoren.

Nei, det er absolutt en ting som står på lista over ting man ikke MÅ ha. Sikkert praktisk, særlig om man har flaskebarn, men kjele med kokende vann i 5 min gjør akkurat samme nytten. :)

Man kan fint klare seg uten ja! Hadde flaskebarn sist og brukte da bare en stor kjele og koke i. Men siden jeg vet at det blir et nytt flaskebarn nå, har jeg kjøpt en sterilisator fordi det rett og slett er mer praktisk og enkelt ;)

Back
Topp