Koking av flasker og smokker!

Regner med Mini klarer å holde seg de 6 minuttene det tar å koke flasker og smokker i sterilisatoren når vi kommer hjem om han absolutt må ha med en gang vi kommer inn døra :)

Jeg fikk det for meg at jeg bare måtte koke smokkene for noen uker siden, så de er klare. Hun skal ikke få smokk før hun er et par uker, så det er helt uvisst hvorfor det hastet slik. :P Flasker skal jeg ikke ha, så det slipper jeg heldigvis å tenke på. Ellers hadde de vel vært klare for lenge siden de også kjenner jeg meg selv rett. :P

De er vasket, kokingen gjøres i det/om de skal brukes :)

Ta med smokk på sykehuset. Hvis babyen har gulsott og må ligge i lyskasse er en smokk gull verdt når mammaen bare får se på og ikke holde..

Jeg har ingen smokker, og satser på at lillemann blir som storesøster og ikke trenger det.

Flaskene kokte jeg når jeg var 34 uker på vei. Fikk akutt behov for å gjøre alt klart da.

Har sånn steriliseringsmaskin fra avent. Tenkte å ta det når jeg kjeder meg når jeg er ferdig med å pynte og ordne barnerommet ;)

5 uke og 3daga til termin og satse på at formen min blir såpass at æ klare å få gjort d en eller anna gang før den tid...om ikke formen bedres løpa 4 uke, så får nok samboeren lov å gjøre d... ;)

Burde sikkert gjøre det på et tidspunkt - tenkt litt på det, men får ikke ut figer'n. Har en brukt pumpe og må finne ut hvilke deler som må rengjøres og hvordan.

Jeg har kokt både flasker og smokker, men jeg får ikke amme pga medisiner, så må ha med meg noen flasker og smokker i fødebagen :)

Vi har ingen flasker eller smokker... Vi kjøper det ikke med mindre vi trenger det. Regner med å fullamme, og da trenger vi vel ingen flasker med mindre jeg må pumpe, og der følger det jo med flasker i pakka som jeg sterilisert raskt dersom jeg skal bruke dem. Ellers tar det maks en halvtime å dra til apoteket å kjøpe noen ekstra flasker, om det blir nødvendig. Smokk kjøper vi om hun trenger det - jeg brukte smokk og eeeeelsket den, min mann brukte både smokk og tommel. Så vi får nesten se hva vesla velger! Håper hun vil ta smokk, altså...

Jeg har ikke med meg smokk på sykehuset, hadde ikke det sist heller.

Men har både smokker og flasker hjemme. Koker de om jeg trenger de:)

Håper jeg slipper å bruke flasker og smokker i begynnelsen, så det blir ikke gjort før vi evt trenger dem!

Back
Topp