Koketopp

x1xPastella

Forumet er livet
Hva slags koketopp har du???

Er jo en del nye kjøkken ute å går som jeg skjønner...

Sjøl har vi 1 år gammel kjøkken med induksjonstopp 90 cm brei (normalt er 60 cm)

egentlig induksjon,men den er til reprasjon på 3 mnd no[&:]  låner ein ny keramisk platetopp i mellomtida som er like udugelig som den 10 år gamle komfyren me hadde før[:@]

ORIGINAL: frøken my

egentlig induksjon,men den er til reprasjon på 3 mnd no[&:]  låner ein ny keramisk platetopp i mellomtida som er like udugelig som den 10 år gamle komfyren me hadde før[:@]

Åh så kjedeli!!!

Men når man er vant til induksjon så går alt TREEEEEEEEEEGT!!!

ORIGINAL: ~mille~

Keramisk topp

ORIGINAL: Mamman til Emil

Nettopp fått oss induksjon!

FOR EN DRØM Å LAGE MAT![:D]

Ja det er en drøm!!!

Det har ikke gått galt???

Vet nemli om folk som er vant til det gamle å går fra panna for å vente på at den blir varm, og det går som regel galt... [:D] Onkelen min gjorde det, og stekepanna var ikke brukanes etterpå [:D]

vi har gass[:)] faktisk så har vi gass fyring i hele huset[:)]

ORIGINAL: moskata

Åssen funker det?

Har ei venninne som får det i nytt hus nå!!! Virker så bra å lage mat på gass?! Men de tar stor plass? Har dere noe i tillegg?

ORIGINAL: Pastella

ORIGINAL: moskata

Åssen funker det?

Har ei venninne som får det i nytt hus nå!!! Virker så bra å lage mat på gass?! Men de tar stor plass? Har dere noe i tillegg?
Funker kjempe bra det,men merker ikke den store forskjellen og lage mat synes jeg. tar ikke stor plass for den er innebyggd i kjøkkenet. vi har vanlig steke ovn i tilegg men som er inne byggd i veggen på kjøkkenet[:)][:)]

Vi har induksjon[:)]
Kommer aldri i livet til å gå tilbake til nå anna, har aldri vært borti makan til rask middagslaging[:D]

Akkurat nå har vi keramikk, men jeg trykka induksjon siden det er det vi har om en måned og i laaaang tid framover!

ORIGINAL: Mamman til Emil

Nettopp fått oss induksjon!

FOR EN DRØM Å LAGE MAT![:D]

Back
Topp