Koker

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
På kvelden blir jeg veldig varm, svetter og blir klam føler jeg koker, flere som blir det? Er det vanlig?

Koker hele dagen, men merker det spesielt godt når jeg ligger, sitter eller står helt i ro!

Oh yes. Det er grusomt. Jeg blir så utrolig hissig av å være varm, ikke gøy for noen. Veldig glad for at sommeren er over!

Veldig varm på kvelden, klarer ikke ligge ordentlig under dyna for tiden. Selv om tempen i trøndelag er lav og vinduet er fullt åpent. Veldig glad det ikke er sommervarme om natta for tiden!

Har det varmt stort sett hele tida, driv på å lufte ut i ett, mannen frys å eg svette :p

Jeg blir varm og svetter av å sitte stille, helt ekstremt blitt! Er et mareritt å gå til jobb for å si det sånn..

Sover med vinduet åpent og uten dyne om natten, er så varm! Pleier å være den første som begynner med ullsokker og varme gensere, men ikke når jeg er gravid :-P

Signerer denne ass - er sååå varm! Var hos frisøren nå og holdt på å få totalt heteslag under den kappa :P

Føler jeg koker hele tiden :p

Begynt å bli varm jeg også, veldig uvant og irriterende å svette mye når jeg gjør noe.

Gikk rundt i undertøy mens jeg fikset leiligheten idag! Snuppa på 4 skjønte jo ingenting for pleier å ha ekstra mye klær :p

Veldig varm hele tiden. Er helt forferdelig! Er vanligvis en skikkelig frysepinne. Kan virkelig ikke vente til høsten kommer med kaldere vær. Blir irritert hver dag jeg våkner opp til sol xsmile8

Jeg lurer veldig på når denne høsten skal komme - det er 23 grader i skyggen ute - jeg vil ha høst!!

Jeg lurer veldig på når denne høsten skal komme - det er 23 grader i skyggen ute - jeg vil ha høst!!
Jeg er så enig! Nå kan det godt bli kaldere ute - blir nesten irritert de dagene det er over 18 grader :P

Tja, vi har hatt en "flott" høst-uke med 12 grader og regn.
Liker høsten, men den kan godt være tørr. Og ikke komme riktig så brått ;)

Jeg er så enig! Nå kan det godt bli kaldere ute - blir nesten irritert de dagene det er over 18 grader :P

Jeg og :P var sååå glad når det regnet ute i morges, men det varte jo ikke lenge..
Har vært høygravid i september en gang før og da var det høst med greie temperaturer og følte det var en perfekt mnd og være høygravid på. Så syns dette er unødvendig - hehe

Jeg er vanligvis skikkelig frysepinn, men ikke nå. Her ligger temperaturen på 14-16 grader, overskyet og lett regn innimellom. T-skjorte vær altså:p

Back
Topp