Koker!

Stjernen

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Flere enn meg som har blitt sykt mye varmere som gravid? Jeg koker når jeg er på jobb og sitter med vinduet åpent for å forsøke å få luft, men likevel svetter jeg. Skal sies at jeg må bruke hansker, munnbind og briller som ikke gjør det mindre varmt, men skulle ikke tro en frysepinne skulle plages sånn med at det blir for varmt. Kjenner jeg gruer meg litt til sommeren om dette fortsetter :p

Skyll håndleddene dine under kjølig vann innimellom, det hjelper litt. :)
Mot sommeren kan du jo ha på mindre klær, så det regulerer seg. ;)

Har gått fra å være den som skrur opp varmen til den som åpner døra :p svetter på steder jeg ikke visste man kunne svette.. Ser for meg at jeg ender i et basseng i hagen dersom denne sommeren blir veldig varm :p

Jepp, var skikkelig frysepinne i starten av svangerskapet. Men nå...fyttigrisen..er såååå varm.. Må av og til ut i singlet på terrassen og kjøle meg ned. Leste en plass at det var et eller aent med skjoldbruskkjertelen som jobber på spreng (?!).. Eller noe sånt.. ;)

Skyll håndleddene dine under kjølig vann innimellom, det hjelper litt. :)
Mot sommeren kan du jo ha på mindre klær, så det regulerer seg. ;)
Det funker fint hjemme, men på jobb må jeg ha hansker og det finnes ikke kaldt vann i springen på kontoret.. Men har godt tro på det det funker. Nå drikker jeg myyyye vann, spesielt hvis jeg blir litt svimmel av varmen :)

Jepp, var skikkelig frysepinne i starten av svangerskapet. Men nå...fyttigrisen..er såååå varm.. Må av og til ut i singlet på terrassen og kjøle meg ned. Leste en plass at det var et eller aent med skjoldbruskkjertelen som jobber på spreng (?!).. Eller noe sånt.. ;)
Ja, stoffskiftet øker når en er gravid. Så det skyldes nok det, men uansett litt ubehagelig syns jeg :p Jeg går rundt uten sokker som for meg vanligvis er utenkelig fordi jeg er så kald på bena til vanlig, sambo måtte sjekke om jeg hadde feber når han så meg slik :p

Hvis du er mye svimmel hjemme også, bør du sjekke jernnivået og blodtrykket ditt også. :)

Hvis du er mye svimmel hjemme også, bør du sjekke jernnivået og blodtrykket ditt også. :)
Takk for tips. :) BT er helt fint og jernlageret var bra ved forrige test. Jordmor mente det var bare å drikke litt mer og det ser ut til å hjelpe når jeg blir svimmel :)

Hadde det sånn med de to første, gruer meg sånn til det starter igjen denne gangen☺️Er ikke noe kjekt å føle seg så kokt!

Først var jeg en frostpinne.. å no koker jeg!
Var akkurat likens forrige svangerskap, men da gikk jeg (heldigvis) høygravid på vinteren :)
Så gruer meg til sommeren! Ser for meg at det blir helt forfærdelig om jeg fortsatt skal være så varm! :/

Fortsatt mer kald enn varm! Kan godt være slik ut svangerskapet for min del! :)

Back
Topp