KOKER

E da virkelig muuuulig å holda på sånn????!!!
Såg berre litt, å fekk så ekstremt vondt av den lille....stakkar liten[:(]
Sånne folk skulle ikkje hatt lov å v i nærheten av små onga i da heila.

fy fan så kvalm og uvell jeg ble nå.. hverken jeg eller sambo klarte se ferdig, og tårene mine triller ned på den nydelige bsabyen min som ligger å får pupp.
stakkars stakkars babyer[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Uansett hvem som hadde fortalt meg at det der var sunt for ungen, så hadde jeg aldri så mye som prøvd på noe lignende!
Spør du meg, så tviler jeg på at den "vanlige mamma'n i gata" tror på at dette er bra, så dumme nekter jeg å tro at vi mødre er.... HALLO....

uff, klarte faktisk ikke se det ferdig. Syntes det så helt dumt ut, og ikke bra for babyen, hvorfor i all verden gjør hun sånt? Jeg er så redd hele tiden at noe skal gå ut av ledd, de har jo ikke så sterke muskler ennå at alt holder seg på plass hvis man slenger rundt på dem. og hun ser jo ut som hun håndterer sånne brennende fakler eller noe, men dette er jo en baby, ikke noe hun kan sjonglere rundt på. 

hærregud det er det værste jeg har sett[:(] stakkars baby[:(]

ORIGINAL: maria79

Klarer ikke engang å gå inn på linken [&o][&o][&o]

fyyfillern signerer den,blir kvalm bare av å lese svarene her, enkelte folk burde ha skudd premie på seg sier bare jeg

Å FY FAEN. skulle likt å slengt henne litt veggemellom![:@]
Klarte ikke å se hele, det ble litt for sterkt for meg faktisk, kjente tårene begynte å komme [:@]

Klarte bare se litt! Ho skulle vært sperra inne!!

Ser denne blir diskutert på Facebook og andre forum også - alle er like sjokkerte...

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Ser denne blir diskutert på Facebook og andre forum også - alle er like sjokkerte...

Mhm er jo helt sinnsykt!! grøsser inni hele kroppen min

Back
Topp