KOKER

SmurfenogUnga

Elsker forumet
STERK VIDEO [&:] Sterke scener

Er det mulig!!!! skjønner ikke at man vil utsette barn for noe sånn!!! det er faktisk skadelig !!! ungen er knappe 2 uker[:@][:@][:@][:@][:@]

http://smotri.com/video/view/?id=v1629465819b

Dette er et ekstremt gammeldags syn på hvordan babyer skal herdes. Det er grov barnemishandling, og ikke bra i det hele tatt. Dette vil jeg fraråde på det sterkeste.

Stray-Pedersen sier pendellignende bevegelser som vises i videoen gir stor risiko for å påføre barnet alvorlig hjerneskade i tillegg til diverse leddskader i skuldre og albue, og at det langt ifra kan kalles baby-yoga.

- Baby-yoga dreier seg om forsiktige kose- og stimuleringsbevegelser mens barnet ligger i ro. Det handler om kontakt mellom mor og barn. Den kontakten ser jeg ikke her, sier rettsmedisineren til VG Nett.

Hva FAEN feiler det folk!!!!!!!!!!!!1[:@]

ORIGINAL: MammatilSander

Må jo være en dukke ?

nope ekte unge desverre[:(]

La akkurat ut jeg også.. Synes det ser helt forferdelig ut. Klarte ikke å se ferdig!!

ORIGINAL: S0fie

La akkurat ut jeg også.. Synes det ser helt forferdelig ut. Klarte ikke å se ferdig!!

Helt motbydelig vet om en liten en som fikk shaken baby syndrom så kjenner jeg blir heeeelt kokende forbanna her[:@][:@][:@][:'(]

ORIGINAL: Frk.Maja

Jeg er sjokkert:S Jeg satt og tenkte nå mister ho han hele tida:S Håper noen tar fra ho foreldreretten!

ORIGINAL: *I have a dream*

ORIGINAL: Frk.Maja

Jeg er sjokkert:S Jeg satt og tenkte nå mister ho han hele tida:S Håper noen tar fra ho foreldreretten!

Det vææææærste er at det ekke hennes barn!! les artikkelen på vg

Skulle akkurat til å dele samme linken..
FY FAAAN!!

ORIGINAL: SmurfenogUnga

ORIGINAL: S0fie

Helt motbydelig vet om en liten en som fikk shaken baby syndrom så kjenner jeg blir heeeelt kokende forbanna her[:@][:@][:@][:'(]

Det er jo ikke noe rart, blir jo slengt rundt som en dukke.. [:@]

jøjje meg....

verste er at det ser ut som hun har teknikken inne og nok har gjort dette MYE...
stakkars små..[:@]

fyyyyy f... jeg klarte ikke se hele. fikk helt vondt... STAKKARS barn som ikke kan uttrykke hva den føler!!!
Jeg får så utrolig vondt inni meg[:(] sitter her å ser på mini og hjertet brister for de babyene uten stemme som må tåle all verdens fra de voksne som "skal vite bedre"

Jeg trodde også det bare var en dårlig spøk... [&o]

Pleier aldri gå inn på sånne linker, men jeg så ikke hva dette var på forhånd. Herregud, jeg er så kvalm. Stakkars...

herregud[:@] har kje ord!

Back
Topp