koke flasker?

LCG

Blir kjent med forumet
heisann jeg lurte på når jeg kunne slutte og koke opp flasker? noen som har slutta med det allerder? hilsen Linda[;)]
 
Vi slutta å koke vann og flasker da eldstemann var rundt 6 mnd vi.
 
huff å huff sier jeg bare.. det der med å koke og vaske flasker.. fikk ikke ammet bebisen min , han hadde vansker med å ta brystvorten min , defor pumper jeg melk, og gir det på flaske, når ikke melken rekker gir jeg han mme.. jeg har gjort det i 1,5 uke nå bare å det er slitsomt, å skulle holde på sånn i ca 5,5 måneder til[&:][&:][&:]tar motet fra meg.. attpåtil har jeg klart å dra på meg brystbetennelse, derfor må jeg bruke pencilin i 10 dager...
 
Jeg slutta når hun var 3 mnd. koker kanskje tutten til flasken av og til. hvis du har oppvask maskin nå kan du bruke den bare du skyller flaskene godt etterpå!!
 
Jeg har vært "sløv" med å koke flaskene... Får seg et kok et par ganger i uken! [8D] men tror ikke Vetle har tatt skade av det!!!
 
Hvis du synes det er slitsomt med pumping, så synes jeg du skal slutte i stedet for å gå å grue deg slik, og se mørkt på det! Selv om morsmelk er å anbefale, så er det DU som skal føle hva du vil og orker!!
 
Back
Topp