koffor e eg kvalm?

VilSåGjerne

Forumet er livet
e d sprayen eller e d alt stresset\følelser som strømmer rundt i kroppen min?????
 
vi skulle egentlig te england i morgen...... venners venners tur. fylla fra torsdag te søndag......
 
fikk beskjed fra hausken om å reise og kose meg,kunne og drikke, men eg vil ikke drikke så masse no.... og det e jo selvfølgelig så fullt forståelig......
 
men samboer har gledet seg sånn.....så eg får så dårlig samvittighet for det. alt e jo sånn sett min skyld......
 
så eg har det ikke noe bra med meg sjøl no[:(]
 
så er det stresset eller nesesprayen eg blir dårlig av?????
 
Mulig det er begge deler?? Vi ble fortalt at noen av bivirkningene kunne vaere kvalme, troetthet, hodepine etc.. (Suprecur)
 
ORIGINAL: Apple

Jeg tipper kvalmen din skyldes stresset jeg. Du er altfor tidlig i sprayingen til å få bivirkninger allerede. Dessuten er ikke kvalme en vanlig bivirkning av Synarela. Prøv å slapp av og tenk at nå kommer ting til å ordne seg. Hvis du får til det, tipper jeg kvalmen gir seg. Kos deg på tur, snuppa!

 
 
 
vi har bestemt oss for å ikke å reise. men alikevel stresser eg med følelser og skyld[:(]
 
men samtidig vet eg jo at vi e to om dette....... for det er vi jo...... men det eg føler e at alt e min skyld.......
 
hihi=) eg har jo for masse mannlige hormoner i meg,og har jo i hele prosessen i to år vært helt rolig.
 
er det kvinnlige hormoner i denne sprayen? kanskje de som slår litt inn?[:D]hihi  *sippekjerring*
 
spurte om bivirkningene på apoteket i dag,og det var veldig mulig at kvalmen var en bivirkning allerede[:'(]
 
 
håper det går over snart
 
Back
Topp