Koffor e du oppe nu?

Pretty Bird

Forumet er livet
Æ fikk ikke sove..har prøvd å ligge i over en time,men nei.[&:]

Har sovve på dagtid,så d jør jo at æ finnes ikke trøtt nu..+ at d kribler i leggan og at d ble så utrolig tungt plutseli å puste..[X(]

Sjønne ikke helt d der koffor d nån ganga blir tungt å puste..

Ante ikke at d va såpass med brukera som va oppe om natta her på BV..lissom midt i uka..
Helgene sjønne æ jo godt..

Koffor e du våken?[:)]

Jeg har egentlig massssse jeg skulle gjort men ble liggende på sofaen med tvn, telefonen og skravlings på msn med en venninne. Så gikk jeg inn her. Nå orker jeg ikke gå ned legge meg men må snart [8|].
Får heller gjøre det jeg skulle gjort i morgen det løper desverre ikke ifra meg BU HU.

Æ vil å sove..[&:]D e fælt å ikke få sove når d e d eneste man vil..

Mannen sover som en stein..han treng bare å lukke øyan -så sovner han. *heldige mann*

Har for mange tanker i hodet....

ORIGINAL: maysen

Har for mange tanker i hodet....
Huff..ja DET e slitsomt ..Vet d..får ikke sove da heller.

*rive sæ i håret*

Fordi jeg sliter med legging av snuppa mi[;)] Skulle gjerne ha vært i sengs for lengst jeg.......

ORIGINAL: Fridasinmamma

Fordi jeg sliter med legging av snuppa mi[;)] Skulle gjerne ha vært i sengs for lengst jeg.......

åff..trasi..e jo verre d enn å sjøl slite med å sovne,syns..

*lykke til med legginga--leste i tråden din,men hadde lissom ikke nåkka å komme med,derfor har æ ikke svart...*

ORIGINAL: tackoma

Tja...fordi jeg er dum kansje[&:][&:][&:][&:]Men nå skal jeg virkelig legge meg:)

Trodde dumminger sov de?[8|]

Hehe..nei men håper du får sove du iallfall..[:D]

*hater å være så opphengt i sovinga[:'(]*

Jeg er litt for gravid til å sove tror jeg.. Har ikke sovet de 2 siste nettene.. så tok en liten dupp i stad og da får jeg ihvertfall ikke sove.....

Trur hodet har overload, så fikk ikke sove meir etter natte-do-turen min [>:]

jeg har sovet i noen timer jeg da hehe, men våknet av at magen levde sitt eget liv... hoppa og dansa litt på blæra mi og[:'(] sa da var det bare å stå opp da... får ikke sove igjen selv om lille nurket mitt slutter når jeg skal høre på konserten som gubben gir fra seg hehe....
leser forresten her inne at det er flere som har sånne mannfolk som sovner omtrent før de får lagt ned hue.. min er og sånn.. noen som vet hvorfor det virker som om mannfolk har lettere for å sovne enn andre??

Back
Topp