Koffeinfri kaffe

Lanett

Forelsket i forumet
Gresskarfrøene2023
Er det noen som vil anbefale en koffeinfri kaffe? Jeg drikker kun én kopp skikkelig kaffe som jeg nyter ( :smiley-angelic003), så er sorgen stor når jeg må gå over til koffeinfri. Jeg er en kaffeelsker, og har prøvd Friele og Evergood sin samt Starbucks sine kapsler. Sistnevnte er forferdelig skarp og "besk" etter min smak.

Har også Dolce Gusto maskin.
Del gjerne om du har smakt noen andre typer! :D
 
Nescafé sin instant koffeinfri kaffe er sånn helt OK for å slukke kaffetørsten synes jeg :D
 
Drikker en kopp med koffein på morgenen, resten av dagen går det i koffeinfri. Har også kuttet ut cola zero med koffein, men jeg har ikke tenkt på sjokolade! :woot:
Aha! Skjønner :) Jeg drikker som regel filterkaffe, og blander 50/50 med koffeinfri og med koffein :-D jeg er veldig glad i mørkbrendt, så da får jeg drikke litt koffein i hver kopp og må ikke vike så mye på smaken:smiley-angelic002
 
Jeg liker Friele sin best av de som er nevnt her. Har ikke prøvd Nespresso sin. Men vil følge tråden i håp om at noen har noen gode tips.
 
Skulle ønske jeg hadde noen råd. Mårrakaffen er ikke noe god lengre :arghh:
 
Sniker
Jeg sluttet med kaffe nærmest på dagen. Prøvde koffeinfri (evergood) én dag, men det smakte dritt..

Vet man fint kan drikke en kopp om dagen, men å gå fra 1+ kanne til en kopp blir for deprimerende, så like greit å bare slutte.. Gleder meg veldig til å begynne igjen!
 
Jeg liker Friele sin best av de som er nevnt her. Har ikke prøvd Nespresso sin. Men vil følge tråden i håp om at noen har noen gode tips.
Jeg er enig :happy: har prøvd Nespresso sine kapsler og synes ikke de smaker så ulikt fra de vanlige Nespresso. Men foretrekker Friele av de to (både med og uten koffein:laughing002)
 
Redbull blir det vanskeligste for meg, savner den allerede :playful:
 
Back
Topp