Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skulle gjerne bare ha slutta helt, men klarer bare ikke denne hodepinen i tillegg til kvalme og uvelhet. Har prøvd 
Jeg kuttet kaffe på dagen, kroppen ville bare ikke ha det.Jeg har absolutt ikke lyst på kaffe om dagen.. men må tvinge i meg en kopp eller to, hvis ikke får jeg helt grusomt vondt i hodetskulle gjerne bare ha slutta helt, men klarer bare ikke denne hodepinen i tillegg til kvalme og uvelhet. Har prøvd
![]()
Var helt sinnsykt trøtt og slapp noen dager, hadde hodepine og, men den var ikke verre enn at jeg kunne leve med. Den varte ikke i mange dagene.
Men jeg savner morgenstunden min med en stor og god kopp til frokost! 
Nå syntes jeg Koffeinfri kaffe plutselig smaker godt![]()
Savner også såå å sitte med kaffekoppen om morgenen. Synes nesten ikke det er vits å stå opp hvis jeg våkner før de andre når ikke jeg kan gå ned å ta meg en kopp.Jeg kuttet kaffe på dagen, kroppen ville bare ikke ha det.Var helt sinnsykt trøtt og slapp noen dager, hadde hodepine og, men den var ikke verre enn at jeg kunne leve med. Den varte ikke i mange dagene.
Men jeg savner morgenstunden min med en stor og god kopp til frokost!
![]()