Koffein

Jeg drikker er par kopper kaffe hver dag (små med instant kaffe/kaffepulver) Og sikkert to bokser Pepsi Max ;) Tenker det er greit så lenge jeg holder meg innenfor anbefalt mengde.

Kaffeavhengig her, og slet med å trappe ned med en gang. Særlig siden jeg var så trøtt i starten… Men nå er det max to kopper som gjelder.

Nå syntes jeg Koffeinfri kaffe plutselig smaker godt :laughing002

Jeg har absolutt ikke lyst på kaffe om dagen.. men må tvinge i meg en kopp eller to, hvis ikke får jeg helt grusomt vondt i hodet :bag: skulle gjerne bare ha slutta helt, men klarer bare ikke denne hodepinen i tillegg til kvalme og uvelhet. Har prøvd :dead:

Jeg har absolutt ikke lyst på kaffe om dagen.. men må tvinge i meg en kopp eller to, hvis ikke får jeg helt grusomt vondt i hodet :bag: skulle gjerne bare ha slutta helt, men klarer bare ikke denne hodepinen i tillegg til kvalme og uvelhet. Har prøvd :dead:
Jeg kuttet kaffe på dagen, kroppen ville bare ikke ha det. :dead: Var helt sinnsykt trøtt og slapp noen dager, hadde hodepine og, men den var ikke verre enn at jeg kunne leve med. Den varte ikke i mange dagene. :happy: Men jeg savner morgenstunden min med en stor og god kopp til frokost! :Heartred

Nå syntes jeg Koffeinfri kaffe plutselig smaker godt :laughing002

Jeg kuttet kaffe på dagen, kroppen ville bare ikke ha det. :dead: Var helt sinnsykt trøtt og slapp noen dager, hadde hodepine og, men den var ikke verre enn at jeg kunne leve med. Den varte ikke i mange dagene. :happy: Men jeg savner morgenstunden min med en stor og god kopp til frokost! :Heartred
Savner også såå å sitte med kaffekoppen om morgenen. Synes nesten ikke det er vits å stå opp hvis jeg våkner før de andre når ikke jeg kan gå ned å ta meg en kopp. :dance008

Back
Topp