Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er koffein i zero jaHar drukket mine kopper med kaffe i dag. Kan jeg da ikke drikke cola zero? Er det koffein i det?
Anbefalingene er at gravide ikke får i seg mer enn 100-200 mg om dagen, så ut i fra tabellen over kan du drikke 1 liter cola zero og få i deg 150 mg. Om du trenger mer enn 1 liter cola zero for dagen, er det også innenfor anbefalingeneHvor mye cola zero pr dag kan man drikke egentlig? Tenkte aldri over det i de tre andre svangerskapene, og da drakk jeg vanlig cola. Nå bare cola zero. Drikker ikke kaffe
Takk!Anbefalingene er at gravide ikke får i seg mer enn 100-200 mg om dagen, så ut i fra tabellen over kan du drikke 1 liter cola zero og få i deg 150 mg. Om du trenger mer enn 1 liter cola zero for dagen, er det også innenfor anbefalingene![]()

Jeg tenker ganske likt som deg. Om jeg drikker en ekstra kopp kaffe en dag, holder jeg meg til kun én kopp neste dag. Det er jo den totale summen som teller, ikke om du går litt over anbefalt dose én dagTakk!Varierer litt, men noen dager kan jeg kanskje være oppi en stor cola. Men så kan jeg plutselig drikke under 1 liter neste dag feks. Alt med måte
![]()
Ja ikke santJeg tenker ganske likt som deg. Om jeg drikker en ekstra kopp kaffe en dag, holder jeg meg til kun én kopp neste dag. Det er jo den totale summen som teller, ikke om du går litt over anbefalt dose én dag![]()