Koffein

Jeg drikker peppermynte urtete, den er helt koffeinfri og trygg å drikke :) Det som er positivt er at peppermynte også er bra for de som sliter med mye luft og oppblåsthet! :D

Hvor mye koffein er det eeegebtlig i en 0.5l boks med burn? Har sett noen gravide unne seg det og det frister veeeldig.
Men ikke snakk om at jeg risikerer noe altså.

Det er jeg usikker på, men står vel på boksen? Er sikkert ikke så farlig i små mengder :happy:

Kuttet ut alt. Men de dagene jeg er krisetrøtt så kjøper jeg meg en boks med Pepsi max :angelic:

Har drukket både Dr. pepper og Cola på farten idag :rolleyes: Men prøver å kutte ut etter jeg fant ut, har kanskje drukket en halv boks redbull etter jeg fikk positiv men føør positiv.. vel.. var avhengig :shifty:

Drikker 2-3 kopper kaffe hver dag, prøver å få det ned til max 2. Tenker at det går bra

Jeg har kuttet ut all koffein. Drikker veldig mye kaffe til daglig og sliter med å begrense det, så her kjører vi full stopp den første tiden.

Begrenser meg. Begynte allerede med det mens vi prøvde å bli gravide - gikk fra å kunne drikke 4 kopper kaffe om dagen, til nå Max 2. :)

Back
Topp