koffein..?

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
er det koffein i all vanlig te? liker så godt den four red fruits fra twinings :) men vil ikke drikke så mye om det er masse koffein i den..

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
vet ikke:) hvorfor ikke koffin??
 
Er vell koffein i vanlig sort te. Fruktte og grønn te er uten.
 
Koffein stresser babyen og det er ikke bra :) så to enheter koffein pr døgn er lov :)
 
for mye koffein kan føre til økt risiko for abort.. vet att 1-2 kopper kaffe eller 3-4 kopper te pr dag er greit. men skulle gjerne funnet en te uten koffein da jeg liker å ha noe varmt å drikke:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
ops.. drikker en goooooo del mer kaffe enn det....
 
googla det jeg.. kaffe og koffin.. og det er ingen sikkre bevis på at dette stemmer.. alt med måte tenker jeg.. det er stoooore doser som kan være skadelig..
 
ja men er vel matportalen som ikke anbefaler det så da holder jeg meg til det:) gidder ikke risikere noe...

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
I forje svangerskap drakk jeg masse masse grønn myntete fra lipton. Elsker den :-D
Og fikk klarsignal fra både lege og jordmor at det var greit.
 
Er forsiktig med koffein... Mn sist svangerskap mistet jeg lysten på kaffe i starten... Kjenner nå igjen at jeg ikke har så lyst på kaffe
 
London fruit-te er uten koffein, og Pukka. Sistnevnte finnes i et hav av varianter :)
 
hvor kan jeg kjøpe det? helsekost el vanlig matbutikk?:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Helsekost bruker å ha London-teene i allefall. Pukka-te bruker jeg bestille fra blivakker.no. Gratis frakt og den billigste jeg har funnet til nå :)
 
takk for tips:):)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Var velm mer påpasselig i dei to andre svabgerskapa, nå drikker jeg endel mer enn to kopper kaffe pr dag :p tror de går greit!
 
Back
Topp