Kodemodus ?

Linnsi86

Glad i forumet
Har dere kommet i kodemodus !?
Alle sier jeg må strutte med magen,nyte dagene,være glad og nyte graviditeten.
MEN jeg har ikke kommet dit enda.
Jeg er dessverre en litt lett stressende jente,uroer meg og tenker mye. De siste dagene har vært knall tøffe.. Tenker og stresser alt for mye.
Noen andre som ikke helt finner roen !?

Jeg er dessverre en litt lett stressende jente,uroer meg og tenker mye. De siste dagene har vært knall tøffe.. Tenker og stresser alt for mye.

Hva er kodemodus? Jeg sliter med å finne roen med hele graviditeten..

Kosemodus? :p
Har litt mer roen nå, men har så mye rundt meg som må på plass og jeg må gjøre alt alene og derfor er jeg stressa. Men, tar meg selv i å stryke over magen og smile lurt da. Spesielt når Frøet beveger på seg som hun gjør nå :)
Om du har mange bekymringer, burde du kanskje få snakket med noen om dem? Fått senket skuldrene litt?

Kodemodus er når man koser seg med graviditeten.
Min samboer jobber turnus og er 28 dager på jobb og 28 dager hjemme.
Han er no i Afrika. Han drar over hele verden. Jeg kaver med å bli alene mor 6 mnd i året,med katt og hund som må taes vare på. Jeg er veldig urolig for fremtiden. Han har funnet drømme jobben..men jah.. Vi skal diskutere dette når han kommer hjem i april.. Så får vi se hva fremtiden bringer,sammen skal vi klare det meste❤️ men håper jeg finner mer roen i svangerskapet. No er mye av det et evig kav..
Snakker med venner og familie,men hjelper lite.. Så lenge jeg ikke finner indre ro..så finner jeg ikke roen..
Men jah.. Det kommer bedre dager..
Snart kommer sol og varme.. Magen vokser og mer liv er å kjenne❤️
Vi er noen tøffinger alle sammen..
Super mammaer❤️

Han er no i Afrika. Han drar over hele verden. Jeg kaver med å bli alene mor 6 mnd i året,med katt og hund som må taes vare på. Jeg er veldig urolig for fremtiden. Han har funnet drømme jobben..men jah.. Vi skal diskutere dette når han kommer hjem i april.. Så får vi se hva fremtiden bringer,sammen skal vi klare det meste❤️ men håper jeg finner mer roen i svangerskapet. No er mye av det et evig kav..
Snakker med venner og familie,men hjelper lite.. Så lenge jeg ikke finner indre ro..så finner jeg ikke roen..
Super mammaer❤️
Klem :)

Super mammaer❤️

Min mann jobber også turnus og er vekke 4 uker - så hjemme 4 uker, så jeg vet hva du mener om å tenke på at man skal være alene med alt 6 mnd i året... Det er drømmejobben hans, og han har jobbet slik helt fra starten, men jeg kjenner at jeg tror det kan bli tøft fremover.. Jeg har i tilleg flyttet fra min hjemplass og til der han kommet fra, så jeg finner heller ikke den indre roen helt, bekymrer meg for å bli mye alene osv osv..

Men jeg tenker at det går seg til :-) også merker jeg meg at alle følelsene mine er firdoblet i svangerskapet, så jeg skal ikke ta ta de aller største avgjørelsene midt i hormonkaoset mitt ;-)

Vi må vel bare forsøke å holde fokus på det som er bra, og hvor heldige vi er :-)

Min mann jobber også turnus og er vekke 4 uker - så hjemme 4 uker, så jeg vet hva du mener om å tenke på at man skal være alene med alt 6 mnd i året... Det er drømmejobben hans, og han har jobbet slik helt fra starten, men jeg kjenner at jeg tror det kan bli tøft fremover.. Jeg har i tilleg flyttet fra min hjemplass og til der han kommet fra, så jeg finner heller ikke den indre roen helt, bekymrer meg for å bli mye alene osv osv..

Men jeg tenker at det går seg til :-) også merker jeg meg at alle følelsene mine er firdoblet i svangerskapet, så jeg skal ikke ta ta de aller største avgjørelsene midt i hormonkaoset mitt ;-)

Vi må vel bare forsøke å holde fokus på det som er bra, og hvor heldige vi er :-)
Ja,du har rett.
Du skulle bodd i Bergen,kunne vi vært gressenker sammen:-)

Jeg tror jaggu med jeg er kommet i kodemodus! Nå når jeg har passert 23 uker har jeg en helt annen ro.
MEN aner ikke hva jeg skal gjøre disse mnd framover da jeg ikke får lov å gå tilbake på jobb.

Har familie på Austevoll
I dag har jeg bestilt meg massasje.
Verker sånn i nakken og har så hodepine. Så får jeg se om dette hjelper og jeg finner litt mer roen:-)

Så koslig :-)

Åå, massasje hørtes meeeget deilig ut! Nyyt den :-)

Back
Topp