Kode knekt!

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Lillemor har siste uka funnet ut hvordan hun ruller fra rygg til mage :D Så nå vil hun ikke ligge på ryggen annet enn i senga. Litt styr på stellebordet! Og så er tålmodigheten kortere når hun ligger på magen, så mer hyling. Men veldig stolt mamma og pappa :joyful:

Hærlig :) har litt problemer med å bytte bleier her også, babyen her ligger som en ball med tæra i munnen ;p

Her er vi inne i en rulle og skrike-periode: han ruller over på mage, ligger slik en liten stund før han begynner å gråte. Så snur vi han, men vips så ligger han ti sekunder etterpå på mage og gråter. Og da fortsetter det slik hvis vi ikke bryter sirkelen. Så nå gleder jeg meg til han knekker koden for å rulle fra mage til rygg :)

Haha husker veldig godt det der at de blir frustrerte over å ligge på magen. Allikevel snur de seg dit HELE tiden.
Lille her har ikke greid å snu seg over. Ligger masse på siden, men mangler den lille puffen for å komme helt over ;)

Hihi! :) Morro at de stadig lærer noe nytt. Så morsomt. :D
Jenta mi er veldig urolig. Ruller rundt og er veldig opptatt av beina sine. ;)

Alltid moro det :) her snur han seg også :) veldig artig :) kommer seg tilbake også, men ikke alltid det er så planlagt :p Kan bli et dunk :P

Her er vi inne i en rulle og skrike-periode: han ruller over på mage, ligger slik en liten stund før han begynner å gråte. Så snur vi han, men vips så ligger han ti sekunder etterpå på mage og gråter. Og da fortsetter det slik hvis vi ikke bryter sirkelen. Så nå gleder jeg meg til han knekker koden for å rulle fra mage til rygg :)
Akkurat det samme her :p

Tøtta mi startet motsatt her i dag. :p la henne på magen å der tok hun sats og rullet rundt så hun ble liggende på rygg :p la henne på magen igjen to ganger etter det men nei, hun ville bare rulle så hun kunne ligge på rygg :) og hun er 4 mnd og 8 dager i dag :) hun følger visst sitt eget system på hva hun mener hun skal kunne først. For etter hva jeg har forstått er det visst mest vanlig og rulle fra rygg til mage først å så mage til rygg etter d :) uansett veldig artig. :)

Tøtta mi startet motsatt her i dag. :p la henne på magen å der tok hun sats og rullet rundt så hun ble liggende på rygg :p la henne på magen igjen to ganger etter det men nei, hun ville bare rulle så hun kunne ligge på rygg :) og hun er 4 mnd og 8 dager i dag :) hun følger visst sitt eget system på hva hun mener hun skal kunne først. For etter hva jeg har forstått er det visst mest vanlig og rulle fra rygg til mage først å så mage til rygg etter d :) uansett veldig artig. :)
har hørt at begge deler er like vanlig

Back
Topp