Kobberspiral

Krølla82

Forumet er livet
Hvor lenge etter fødsel fikk du satt inn din? Har du hatt noen komplikasjoner? Gyn sa jeg kunne sette inn på 6 ukers kontrollen,men er det for tidlig?

Dytt

satte den inn 3mnd etter fødsel (hadde ikkje 6ukerskontrol)
men har vært plaga m den, blør konstant å den e effektiv som prevansjonsmiddel ja før kan ikkje ha sex m den[:'(] har vært på 3 kontrolla m den å venta på ny nu

Satte den inn 1 år og 10 mnd etter jeg fikk snuppa. Har hørt det er mindre vondt hvis en gjør det på 6 ukerskontrollen, men det er vel sikkert veldig forskjellig fra person til person [:)]
Ingen komplikasjon her, veldig fornøyd og har for første gang en stabil syklus [:D]

ingen komplikasjoner[:D]

satte en inn 2mnd etter fødselen

Ei venninde av meg ble gravid med spiral, og legene fant faktisk aldri spiralen under fødselen..

Fikk satt 3 mnd etter fødsel. Legen min ville ikke gjøre det på 6-ukerskontrollen, da hun mente at det var litt for tidlig. 

Fikk den satt inn for 2 uker siden, da var minste 4 mnd. Så langt har jeg ikke hatt komplikasjoner, venter spent på første mens; om det er så mye verre enn man hører...

ORIGINAL: LineMerethe

Ei venninde av meg ble gravid med spiral, og legene fant faktisk aldri spiralen under fødselen..

Den kan ikke ha falt ut da? Altså at hun egentlig ikke hadde spiral og derfor ble gravid...

Var på sen 6-ukerskontroll - gynekologen min ba meg komme inn etter 8-10 uker, så satte jeg inn spiralen samtidig. [:)]

Jeg fikk satt inn 6 uker etter fødsel, ingen komplikasjoner, og ikke kjente jeg han satte den inn heller.... Helt stabil syklus også[:)] Småblødde litt de 2 første ukene bare!

Back
Topp