Kobberspiral..

Lefsen84

Forumet er livet
Jeg fikk satt inn den nyeste kobberspiralen i sept i fjor( 4 mnd siden) og jeg sliter litt med den.. Jeg har gått til null sex lyst,å ikke lyst på mannen min og såre i slimhinnene i skjeden.. Kjenner jeg er deprimert også!
Det er vondt å ha sex mangen ganger og er ikke godt heller.. Er det noen andre som har opplevdt dette??

Nei, og jeg hadde den i 6 mnd. Den inneholder jo ikke hormoner så det var vel litt rart..?

Jeg har prøvd kobberspiral to ganger og måtte ta de ut begge gangene pga smerter, men jeg tåler ingen typer prevensjon så vet ikke hvor verdt det er å sammenligne. Men gynekolog kan ta ultralyd for å se om den sitter rett, så kan være verdt å ta en tur dit :)

Jeg fikk bare veldig vondt når jeg fikk mensen, men humøret eller sexlysten ble ikke påvirket.

Jeg tåler absolutt ingenting av hormoner og er ømfintlig på alt eg bruker og tar. Jeg sliter med sårheten i skjeden så må uannsett ta kontakt med gynekolog. Jeg har sjekket og den sitter som den skal. Kan ver eg evt e allergiske mot kobberen.. Eg har nikkel allergi

Var storfornøyd med den helt til den falt ut av seg selv. Men den skal ikke påvirke verken humør eller sexlyst siden den ikke inneholder hormoner. Håper du finner ut av det!

Back
Topp